Sidder og fryser fordi jeg var så dum, at gå ud og ryge. Jeg er slap i kroppen, det tærer med den dårlige stemning på kontoret. Men jeg ser frem til vores rundbordssamtale i morgen, hvor en kollega har udmeldt, at hun ikke vil deltage, selvom det indbringer en advarsel. (Hun satser på en fyreseddel!) Det er bare så rart at komme på arbejde i denne tid. Og oven i hatten, er der en masse pensionssager der kræver min opmærksomhed. Det er svært at give sig fuld æder, når der er så meget summen rundt omkring. Sjældent glæder man sig så meget til at få fri, bare at komme væk fra det her kvindehelvede.
Dagens bitchbemærkning: "Jeg vil ikke røre ved hende..."
At tænke sig..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#92 du har sku' været omgivet af for mange kvinder i aaalt for lang tid - du bitcher jo videre herinde hver dag ;o) Forventer at du snart kan berette, at du har vokseværk i brystregionen!! Arme mand...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Nogen skal jeg jo bitche til, og på hjemmefronten interesserer det ikke så meget, så hvor skulle jeg ellers vende mig hen? Der kunne jo ske at dumpe et godt råd forbi..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#91 filmz-Kadann 20 år siden
Hehe.. ja, det burde man ha' tænkt over. :-p
#92 davenport 20 år siden
Jeg er slap i kroppen, det tærer med den dårlige stemning på kontoret. Men jeg ser frem til vores rundbordssamtale i morgen, hvor en kollega har udmeldt, at hun ikke vil deltage, selvom det indbringer en advarsel. (Hun satser på en fyreseddel!)
Det er bare så rart at komme på arbejde i denne tid.
Og oven i hatten, er der en masse pensionssager der kræver min opmærksomhed. Det er svært at give sig fuld æder, når der er så meget summen rundt omkring.
Sjældent glæder man sig så meget til at få fri, bare at komme væk fra det her kvindehelvede.
Dagens bitchbemærkning: "Jeg vil ikke røre ved hende..."
At tænke sig..
#93 DarkLight 20 år siden
#94 wiseguy 20 år siden
Arme mand...
#95 davenport 20 år siden
Der kunne jo ske at dumpe et godt råd forbi..
#96 wiseguy 20 år siden
#97 davenport 20 år siden
#98 wiseguy 20 år siden
#99 20 år siden
#100 davenport 20 år siden
Det tætteste jeg kommer på den slags, er hvis jeg zapper forbi et boligprogram!