Jeg elsker kvinder!!! I er de bedste!!! men I kan bare ikke arbejde sammen. De værste arbejdsmiljøer findes på de arbejdspladser, hvor der kun er kvinder. I er så onde ved hinanden at Sith fyrsterne er grønne af misundelse ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#102 Jamen, jeg har også forsøgt at sige til samtlige kvinder jeg har arbejdet sammen med, at de er nogle lede sataner...... ;) Men se det fra den lyse side: ingen her inde har det hårdt, så længe de ikke arbejder på et plejehjem, eller et hospital. Det er der den hårde kerne befinder sig....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
# 102 Sad but true. Jeg har været forfulgt af stort overtal af kvinder hele mit liv. Og jeg har nydt de få gange, jeg har arbejdet i grupper med flertal af hankøn. I kalder en skovl for en skovl og aller vigtigst: mænd bærer ikke nag...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jamen, hvad skal man gøre? Jeg har jo meldt ud at jeg er neutral i denne sag, men det er aldrig nok blandt kvinder. Man SKAL have et medlemsskab af en af "klubberne".(Eller fraktionerne, som jeg holder af at kalde dem!) Men i piger har ret i, at det med at bære nag, ikke ligger hos mænd. Vi råber lidt, og så er det ovre. Så starter man derfra. Det samme i familielivet, hvor en gammel "sag" kan tages op igen, måneder efter det er glemt, bare for at ramme en i ansigtet igen. "Den opvask fra ´87...."
Jeg håber den næste der bliver ansat er en mand, men udsigterne er sku minimale. Der er ikke mange mænd her, blandt de nogen-og-firs ansatte.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#101 filmz-Asta 20 år siden
#102 wiseguy 20 år siden
I er så onde ved hinanden at Sith fyrsterne er grønne af misundelse ;o)
#103 filmz-Asta 20 år siden
Men se det fra den lyse side: ingen her inde har det hårdt, så længe de ikke arbejder på et plejehjem, eller et hospital. Det er der den hårde kerne befinder sig....
#104 tiny 20 år siden
#105 filmz-Asta 20 år siden
#106 tiny 20 år siden
#107 filmz-Asta 20 år siden
#108 wiseguy 20 år siden
#109 davenport 20 år siden
Jeg har jo meldt ud at jeg er neutral i denne sag, men det er aldrig nok blandt kvinder. Man SKAL have et medlemsskab af en af "klubberne".(Eller fraktionerne, som jeg holder af at kalde dem!)
Men i piger har ret i, at det med at bære nag, ikke ligger hos mænd. Vi råber lidt, og så er det ovre. Så starter man derfra.
Det samme i familielivet, hvor en gammel "sag" kan tages op igen, måneder efter det er glemt, bare for at ramme en i ansigtet igen.
"Den opvask fra ´87...."
Jeg håber den næste der bliver ansat er en mand, men udsigterne er sku minimale. Der er ikke mange mænd her, blandt de nogen-og-firs ansatte.
#110 cyberzed 20 år siden
Jeg tror det med hønsegården skifter meget for det er ikke så galt inde i den grafiske afdeling her hos os og der er ellers kun hunkøn.