Laver absolut intet lige nu.. Er utrolig doven i dag :(
I morgen skal nok blive sjovere. Vi bliver (forhåbentligt) CMMI 5 (højeste niveau på en modenhedsmodel, der er ret hård at gennemgå) godkendt, og derfor skal vi have champagnebrunch og besøg af borgmesteren. Tre timer rives ud af skemaet til fornøjeligheder. Dejligt Dejligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er så utrolig træt. Jeg kan snart ikke hænge sammen længere, men jeg har heldigvis fri allerede 17.30... Bare man lå hjemme, med en kold bajer og flere i køleskabet, en pizza på vej og en god film i maskinen. Helt alene, så man havde ro. (Eller skrue op for anlægget, så man kun selv kunne holde ud at være der..) Så skulle man have en god Laphoiac til senere, og have fri mindst en måned.
Var det noget?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 davenport 20 år siden
#152 stefsims 20 år siden
#153 davenport 20 år siden
#154 myggen 20 år siden
#155 dyg 20 år siden
I morgen skal nok blive sjovere. Vi bliver (forhåbentligt) CMMI 5 (højeste niveau på en modenhedsmodel, der er ret hård at gennemgå) godkendt, og derfor skal vi have champagnebrunch og besøg af borgmesteren. Tre timer rives ud af skemaet til fornøjeligheder. Dejligt Dejligt.
#156 myggen 20 år siden
#157 dyg 20 år siden
#158 myggen 20 år siden
#159 davenport 20 år siden
Bare man lå hjemme, med en kold bajer og flere i køleskabet, en pizza på vej og en god film i maskinen. Helt alene, så man havde ro. (Eller skrue op for anlægget, så man kun selv kunne holde ud at være der..)
Så skulle man have en god Laphoiac til senere, og have fri mindst en måned.
Var det noget?
#160 cyberzed 20 år siden