Gravatar

#151 davenport 20 år siden

Det ville de aldrig ha energi til ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#152 stefsims 20 år siden

Sådan nogle kommunalarbejdere er da ellers sprængfyldte med energi. Der er jo helt vildt mange kJ i Wienerbrød...
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#153 davenport 20 år siden

De snakker satme heller aldrig om andet en kage, kage, kage.
Gravatar

#154 myggen 20 år siden

"Der er ikke mange der ved det, men en løvfrø er en fremragende vagtfrø - og så er den spængfuld af energi"
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#155 dyg 20 år siden

Laver absolut intet lige nu.. Er utrolig doven i dag :(

I morgen skal nok blive sjovere. Vi bliver (forhåbentligt) CMMI 5 (højeste niveau på en modenhedsmodel, der er ret hård at gennemgå) godkendt, og derfor skal vi have champagnebrunch og besøg af borgmesteren. Tre timer rives ud af skemaet til fornøjeligheder. Dejligt Dejligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#156 myggen 20 år siden

Det vil sige det bliver godkendt, at I ikke længere er en flok umodne røvhuller?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#157 dyg 20 år siden

Nej nej, vi ansatte er stadigvæk umodne røvhuller. Virksomheden er bare blevet moden :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#158 myggen 20 år siden

Jamen så tillykke med det :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#159 davenport 20 år siden

Jeg er så utrolig træt. Jeg kan snart ikke hænge sammen længere, men jeg har heldigvis fri allerede 17.30...
Bare man lå hjemme, med en kold bajer og flere i køleskabet, en pizza på vej og en god film i maskinen. Helt alene, så man havde ro. (Eller skrue op for anlægget, så man kun selv kunne holde ud at være der..)
Så skulle man have en god Laphoiac til senere, og have fri mindst en måned.

Var det noget?
Gravatar

#160 cyberzed 20 år siden

#159 Aaaaaah whiskey :)~ Hvis du kigger forbi har jeg en Ørbæk Mjød til at ligge endnu, samt 8 pizzariaer inden for 400m
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: