Laphroaig er en anelse for røget til mig, men resten lyder fint :) Savner min Isle of Jura, som (dog meget passende) blev tømt da jeg afleverede speciale.
Jeg må være meget træt....jeg sidder og ser "Små og Store Synder" på TV2..... Og jeg har iøvrigt også ondt i hagen, efter at have fået fjernet sting idag...Det må indtil videre være dagens højdepunkt...+ mit 9-tal i dyreadfærd..
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#164 & #165 Stingene kommer sig af at jeg faldt på et betongulv i lørdags.....og jeg er igang med at uddanne mig til dyrepasser, og derfor undervisningen i dyreadfærd ;)
#164 Jeg tror at jeg ser Smår og Store Synder fordi jeg ikke kan tage mig sammen til at rejse mig, og gå ind og sove et par timer....og der er intet andet der er tilnærmelsesvis interessant at se på... ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#161 myggen 20 år siden
#162 filmz-Asta 20 år siden
Og jeg har iøvrigt også ondt i hagen, efter at have fået fjernet sting idag...Det må indtil videre være dagens højdepunkt...+ mit 9-tal i dyreadfærd..
#163 davenport 20 år siden
#164 myggen 20 år siden
#165 cyberzed 20 år siden
#163 Baconport er altid velkommen :)
#166 filmz-Asta 20 år siden
#164 Jeg tror at jeg ser Smår og Store Synder fordi jeg ikke kan tage mig sammen til at rejse mig, og gå ind og sove et par timer....og der er intet andet der er tilnærmelsesvis interessant at se på... ;)
#167 filmz-Asta 20 år siden
#168 myggen 20 år siden
Og fis så ind og sov, eller sæt en film på!
#169 filmz-Asta 20 år siden
#170 stefsims 20 år siden
Så kan farmand sætte SW3 på og nyde resten af eftermiddagen.