Dejligt, jeg havde endelig fået taget mig sammen til at tage min mp3afspiller med hjem fra arbejde hvor den fungerer som radio, og fyldt noget musik i. Så kunne jeg jo nyde musik i bussen på vej til og fra. Så kold-formaterer den lige pludselig, og sletter alt. Det har jeg sku aldrig oplevet før. Så jeg blev hjertelig betænkt med P2 klassisk i stedet.
Det er koldt, jeg får elektronikfnat og jeg har fri 17.30...
What a wonderful world..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er åbenbart ilde set at jeg holder pause med en af pigerne fra en anden afdeling. :) Humlen i det er, at folk der ryger godt må holde pause, men os der ikke ryger, må åbenbart ikke holde pause.. og det er til trods for at det står i vores overenskomst at vi har 5 min. skærmpause hver time, men den er åbenbart sat ud af kraft p.g.a. en eller anden lokumsaftale.
Men det er så fint nok, fordi jeg er i forvejen træt af at arbejde hvor jeg gør, så det her er bare lige dråben.. :) Så, jeg satser på en fyreseddel og at blive fritstillet, så jeg har lidt tid til at finde noget nyt.
En fritstilling er rent guf, så held og lykke med 'projektet'.
I øvrigt er jeg overbevist om, at en aftale om 5 minutters skærmpause ikke sådan uden videre kan afviges, så hvis du bliver fyret pga. det, kan du jo bruge din fritstilling til at køre en sag om uberettiget fyring :)
Jeg regner ikke med at de vil fyre mig uden videre, da jeg er den eneste i afdelingen der kan finde ud af ADSL og lignende og jeg mere eller mindre står for den del alene, så fyringen kommer 100% som en idé fra mig selv. :)
Jeg gider dog ikke at kæmpe for de 5 min., selvom jeg sagtens kunne få det gennemtrumfet, da det bare ville kræve et kald til en af de større bosser, men jeg vil hellere fritstilles og væk herfra. Jeg gider helt sikkert at bruge min tid på at hjælpe folk med at forstå ADSL og support på dette, når de stikker mig i ryggen på den måde.
Der er da rigtig gang i heksekedlen i tiden, først Baconport i sidevind, så myggen der siger op og nu Kadann på glat is. Er det sæson for rod på arbejdspladsen?
Men min opsigelse er sådan set mest motiveret i, at jeg synes det er på tide at finde noget andet at lave. Jeg er gået kold i mit nuværende job, ergo må jeg finde noget andet.
#291 davenport 20 år siden
Dejligt, jeg havde endelig fået taget mig sammen til at tage min mp3afspiller med hjem fra arbejde hvor den fungerer som radio, og fyldt noget musik i. Så kunne jeg jo nyde musik i bussen på vej til og fra.
Så kold-formaterer den lige pludselig, og sletter alt. Det har jeg sku aldrig oplevet før.
Så jeg blev hjertelig betænkt med P2 klassisk i stedet.
Det er koldt, jeg får elektronikfnat og jeg har fri 17.30...
What a wonderful world..
#292 filt 20 år siden
;)
#293 myggen 20 år siden
Aprospos fyring, så har jeg selv så sent som i dag sagt op, så "du er ikke aleeeeene" (sunget på dansktop-manér)
#294 davenport 20 år siden
Fuld støtte herfra!
#295 filmz-Kadann 20 år siden
Det er åbenbart ilde set at jeg holder pause med en af pigerne fra en anden afdeling. :) Humlen i det er, at folk der ryger godt må holde pause, men os der ikke ryger, må åbenbart ikke holde pause.. og det er til trods for at det står i vores overenskomst at vi har 5 min. skærmpause hver time, men den er åbenbart sat ud af kraft p.g.a. en eller anden lokumsaftale.
Men det er så fint nok, fordi jeg er i forvejen træt af at arbejde hvor jeg gør, så det her er bare lige dråben.. :) Så, jeg satser på en fyreseddel og at blive fritstillet, så jeg har lidt tid til at finde noget nyt.
#296 myggen 20 år siden
I øvrigt er jeg overbevist om, at en aftale om 5 minutters skærmpause ikke sådan uden videre kan afviges, så hvis du bliver fyret pga. det, kan du jo bruge din fritstilling til at køre en sag om uberettiget fyring :)
#297 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg regner ikke med at de vil fyre mig uden videre, da jeg er den eneste i afdelingen der kan finde ud af ADSL og lignende og jeg mere eller mindre står for den del alene, så fyringen kommer 100% som en idé fra mig selv. :)
Jeg gider dog ikke at kæmpe for de 5 min., selvom jeg sagtens kunne få det gennemtrumfet, da det bare ville kræve et kald til en af de større bosser, men jeg vil hellere fritstilles og væk herfra. Jeg gider helt sikkert at bruge min tid på at hjælpe folk med at forstå ADSL og support på dette, når de stikker mig i ryggen på den måde.
#298 cyberzed 20 år siden
#299 myggen 20 år siden
Men min opsigelse er sådan set mest motiveret i, at jeg synes det er på tide at finde noget andet at lave. Jeg er gået kold i mit nuværende job, ergo må jeg finde noget andet.
#300 DarkLight 20 år siden