Sidder og gruer for morgendagens rædsel... en tur i Palads med skolen! Af alle biografer, hvorfor så lige Palads? Det bliver ikke mindre blasfemisk af, at vi skal se... gisp... Der Untergang! :S
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#283 - God film faktisk, hvis du ikke allerede har set den. Den skal du glæde dig til. Om det bliver værre af at du skal ind med skolen, ved jeg ikke :)
Jeg får selv mine første karakterer (i gymnasiet) i morgen, så den gruer jeg for :)
Har skam set filmen før, og finder den aldeles fremragende, især Bruno Gantz præstation. Netop derfor bryder jeg mig ikke om tanken om at se så fremragende et stykke filmkunst i usle Palads.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Har opgivet for i aften at arbejde videre med en dvd jeg skal skrive om. Hvergang jeg sætter den i mit dvd-drev bliver farverne mærkelige, så nu sidder og ser "De Utrolige" med kommentarspor fra diverse animatorer :)
Så er det sku' blevet vinter i Billund - snevejr igår og minus 4,6 grader her til morgen. Sidder og glæder mig over, at jeg ikke skal i haven de næste mange måneder :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#281 filmz-sparrowed 20 år siden
#282 stefsims 20 år siden
#283 filt 20 år siden
#284 filmz-Loft 20 år siden
Jeg får selv mine første karakterer (i gymnasiet) i morgen, så den gruer jeg for :)
#285 davenport 20 år siden
Hvis der er fed lyd i den bio, så glæd dig til nogle gode drøn!!
#286 filmz-Loft 20 år siden
#287 davenport 20 år siden
#288 filt 20 år siden
#289 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#290 wiseguy 20 år siden