Gravatar

#281 filmz-sparrowed 20 år siden

Sidder og bruger bibliotekets computer, efter at jeg har været udsat for en ondartet virus på min egen. Skal sendes til rep. imorgen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#282 stefsims 20 år siden

Efter messe i Herning fra i morges, står den nu på lettere opstemt arbejde i 8 timer. Derefter hjem og sove.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#283 filt 20 år siden

Sidder og gruer for morgendagens rædsel... en tur i Palads med skolen! Af alle biografer, hvorfor så lige Palads? Det bliver ikke mindre blasfemisk af, at vi skal se... gisp... Der Untergang! :S
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#284 filmz-Loft 20 år siden

#283 - God film faktisk, hvis du ikke allerede har set den. Den skal du glæde dig til. Om det bliver værre af at du skal ind med skolen, ved jeg ikke :)

Jeg får selv mine første karakterer (i gymnasiet) i morgen, så den gruer jeg for :)
Gravatar

#285 davenport 20 år siden

Good luck!

Hvis der er fed lyd i den bio, så glæd dig til nogle gode drøn!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#286 filmz-Loft 20 år siden

#285 - Jeg takker, hvis det var henvendt til mig ;)
Gravatar

#287 davenport 20 år siden

Det var det :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#288 filt 20 år siden

Har skam set filmen før, og finder den aldeles fremragende, især Bruno Gantz præstation. Netop derfor bryder jeg mig ikke om tanken om at se så fremragende et stykke filmkunst i usle Palads.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#289 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Har opgivet for i aften at arbejde videre med en dvd jeg skal skrive om. Hvergang jeg sætter den i mit dvd-drev bliver farverne mærkelige, så nu sidder og ser "De Utrolige" med kommentarspor fra diverse animatorer :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#290 wiseguy 20 år siden

Så er det sku' blevet vinter i Billund - snevejr igår og minus 4,6 grader her til morgen. Sidder og glæder mig over, at jeg ikke skal i haven de næste mange måneder :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: