Gravatar

#171 tiny 20 år siden

hvad man ikke gør for Robbie :) Er nu blevet smidt af flere gange. Jeg er bevæbnet med 2 computere og en telefon...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#172 cyberzed 20 år siden

#171 Gå efter det mest sikre...send en brevdue :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#173 tiny 20 år siden

så kom jeg endelig igennem på telefonen: alle vores sælgere er desværre optaget. Prøv igen senere." dut dut dut dut...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#174 davenport 20 år siden

Søs, det er voldsomt fejt, at du skal ha Joes burger i dag. Jeg skal ha rester, men jeg har heldigvis fået fyldt bacon-depotet op. (Jf. anden tråd vedr. mad!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#175 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Sidder og hygger mig med lidt Firefly og lidt til halsen og maven, oven på en stresset weekend og mandag morgen.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#176 davenport 20 år siden

Lidt til halsen, som i en ½ flaske Jack D? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#177 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

he he - close but no cigar ... Glenfidich ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#178 Martindan 20 år siden

sidder og er syg... plejer mig selv med diverse ting... skal snart have frokost...
for cryin' out loud......
Gravatar

#179 filmz-herskegut 20 år siden

sidder med en megamilliard sager over hovedet.. men nu går turen til Rødding, uha jeg glæder mig til at komme hjem i aften kl 19 :)

Er også helt radbrækket efter gårsdagens hæsblæsende hardball action, men damn det var cool!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#180 Scherlund 20 år siden

Sidder og laver VBA. Folk i fuldstændig panik over en nærmende deadline er udskiftet af folk, fortrinsvis tøser, der er i panik over at de ikke kan komme ind på billetlugen og købe billet til Robbie Williams. Hvor gad jeg godt tage på uhæmmet druk lige nu!

Skriv ny kommentar: