Sidder stadig på jobbet og venter på at min computer skal blive færdig med at render, så jeg kan checke resultatet inden det skal videre i systemet i morgen.
Fuck, hvor jeg hader at vente på renders. Det er spild af tid!
Mht. det arrangagement vi så tit har snakket om, så er vi et par stykker, der kunne se Kolding som en løsning. Der er lige åbnet et nyt kulturhus (Nicolai Film) som måske kunne lejes. Filmz er jo i sin tid bla. opstået her i byen, så var det ikke nærliggende? (fedte fedte) Nogen admins der har tid til at være med til at arrangere? Bare PM mig.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 nakalay 20 år siden
#42 Corgan 20 år siden
Sidder stadig på jobbet og venter på at min computer skal blive færdig med at render, så jeg kan checke resultatet inden det skal videre i systemet i morgen.
Fuck, hvor jeg hader at vente på renders. Det er spild af tid!
#43 davenport 20 år siden
Filmz er jo i sin tid bla. opstået her i byen, så var det ikke nærliggende? (fedte fedte)
Nogen admins der har tid til at være med til at arrangere?
Bare PM mig.
#44 nakalay 20 år siden
Har forinden nydt deres debutalbum, Orchid.
#45 davenport 20 år siden
;)
#46 filmz-Asta 20 år siden
#43 Ja, men vi er garanteret flere der bor i Kbh ;)
Ej, jeg er frisk nok, så længe jeg enten kan komme hjem, eller overnatte et eller andet sted
#47 nakalay 20 år siden
#46 Det lyder ikke helt så romantisk. Du skal dog stadig være mere end velkommen til at komme og overnatte hos mig i Århus. :)
#48 Corgan 20 år siden
#43:
Jeg har en homie boende i Kolding, så det hænder da at jeg kommer til byen. Jeg kunne godt være frisk på noget filmz-arrangement der.
#49 cyberzed 20 år siden
#50 filmz-Kadann 20 år siden