Så fik jeg mine karakterer tilbage, og jeg dumpede da ikke i nogen fag, men blev i middelkaraktererne i alle fag (bortset fra et). Nu skal jeg så lave en engelsk stil til i morgen, men jeg kan ikke tage mig sammen, og sidder på Filmz i stedet :)
Sidder og venter på at kl. bliver 20.30 så jeg kan komme op og få min første graits Carlsberg. Det er nu dejligt at have barvagt. Måske man skulle drikke sig så stiv at man bliver sendt hjem af gruppen i morgen og derfor ikke behøver at deltage i gruppearbejdet. Har ikke den store lyst til at lave den erhvervsøkonomi opgave. Hvad hunden skal vi bruge processregnskaber til? Så hellere sidde og lave en masse matematik afleveringer!
Burde faktisk også få skrevet et brev færdigt. Det må være det jeg skal have tiden til at gå med de næste par timer.
Sidder og ærger mig over, at jeg først EFTER jeg tog jakken på, fandt ud af at der var maling udover hele min jakker, så det smittede af på min anden jakke, taske, bluse, bukser etc...
Var nede på skolens kontor idag, for at få en udskrift af mine standpunktskaraktere....de mente åbenbart at jeg skulle have 03 i sundhed, hvilket vel ikke er noget man helst bytter sit 10-tal for ;) Nå, men katastrofen er afværget... Og så har jeg været i Føtex og købe lidt julegaver. Min kæreste har ingen skarpe køkkenknive, og det er da til at blive sindsyg af! Så når nu han ikke selv vil tage sig sammen og købe nogen..... -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#26 Nej, dog ikke *GG*...men jeg har da bestukket nogle fugle med vindruer ;) ...desuden handler faget nu også mere om min egen sundhed. Ergonomi og så'n :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#21 myggen 20 år siden
#22 filmz-Kadann 20 år siden
#23 filmz-Loft 20 år siden
#24 Scherlund 20 år siden
Burde faktisk også få skrevet et brev færdigt. Det må være det jeg skal have tiden til at gå med de næste par timer.
#25 squee 20 år siden
#26 filmz-Asta 20 år siden
Og så har jeg været i Føtex og købe lidt julegaver. Min kæreste har ingen skarpe køkkenknive, og det er da til at blive sindsyg af! Så når nu han ikke selv vil tage sig sammen og købe nogen.....
-
#27 cyberzed 20 år siden
#28 filmz-Asta 20 år siden
#29 Martindan 20 år siden
#30 filmz-Asta 20 år siden