Amtsgårdens Hotline lyseng alle 1 (jep dem som skal væk hehe)
#79 yep, jeg har fat i min faste bioven som jeg slæber med ind, har dog set den engang før i biffen, og været til koncert bagefter, men den film kan ikke ses for tit 8-)
Sidder og overvejer at tage hjem, har det ikke specielt godt lige nu. Underligt så hurtigt det kan ske, for en time siden havde jeg det fint, nu har jeg hovedpine, ondt i maven og det føles som en lille gang feber også.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har lige fået den største sviner i telefonen. En der mente, at jeg lød som om jeg ikke gad klø mig i røven. Så kan han sku da lære at ringe i telefontiden, sådan en nar! De tror satme at man hopper og danser for dem.. Jeg lagde bare på, sådan en idiot.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har altid opfattet hotline på den måde at hvis det hedder 24/7 så gælder det brugerne, det er dem som skal hoppe og springe for os, og være til rådighed 24/7 8-)
"ja du skal om bag det beskidte rakskab og se lamperne på jeres modem... hva siger du? jeg vil da blæse på du har jakkesæt på, det jo dit problem, nu kravler du der om og kigger det jeg ber om muhaha"
ahh sådan er jeg ikke, men jeg hader dog folk der ringer om hjælp men egentlig ik har tid til at vendte på min hjælp, jamen hvorfor ringer de så... "bruger" 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#81 cyberzed 20 år siden
#82 wiseguy 20 år siden
#83 elwood 20 år siden
Amtsgårdens Hotline lyseng alle 1 (jep dem som skal væk hehe)
#79 yep, jeg har fat i min faste bioven som jeg slæber med ind, har dog set den engang før i biffen, og været til koncert bagefter, men den film kan ikke ses for tit 8-)
men tak for reminderen aligevel.
#84 vil det sige du er i TDC ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#84 filmz-Kadann 20 år siden
Ok, jeg troede lige jeg havde fundet en lidelsesfælle, da du nævnte TDC. ;)
#85 DarkLight 20 år siden
#86 dyg 20 år siden
#87 davenport 20 år siden
God bedring.
#88 cyberzed 20 år siden
#89 davenport 20 år siden
Så kan han sku da lære at ringe i telefontiden, sådan en nar!
De tror satme at man hopper og danser for dem..
Jeg lagde bare på, sådan en idiot.
#90 elwood 20 år siden
"ja du skal om bag det beskidte rakskab og se lamperne på jeres modem... hva siger du? jeg vil da blæse på du har jakkesæt på, det jo dit problem, nu kravler du der om og kigger det jeg ber om muhaha"
ahh sådan er jeg ikke, men jeg hader dog folk der ringer om hjælp men egentlig ik har tid til at vendte på min hjælp, jamen hvorfor ringer de så... "bruger" 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"