Jeg synes den var ok. Det er tydeligt at det er en ny Dumbledore (eller hvordan det lige staves). Der nogen steder hvor plottet simpelthen er for tydeligt for den snu filmgænger. Desværre synes jeg så også Mr. Potter falder lidt til jorden som hovedperson for han udviser stor uvidenhed om magi i hver film og nu er det trods alt 4 år efter han startede på skolen, og har boet hos Weasley's i et års tid eller to nu. Der er nogen basics han burde have styr på. Min primære grund til at se de film er mest at se hvad de har fundet på at underlig magiske ting.
Det der hiver den op hos mig er at de har formået at stille en ny scene op for begivenhederne, smidt nogen anderledes udfordringer i den, samt valgt at inddrage nogen eksterne personer. Så går vi da ikke død i Hogwarts lige med det samme :)
Så har jeg vidst sagt lidt uden at sige for meget eller afsløre for meget :)
#70 Det er jo ganske nemt, jeg tror ikke der er nogen tilfælde hvor jeg ikke kan komme med et svar den dag idag, selvom det er 5+ år siden jeg sidst har modtaget undervisning.
#71 DarkLight 20 år siden
#72 läkerol 20 år siden
#73 davenport 20 år siden
#74 cyberzed 20 år siden
#75 wiseguy 20 år siden
#76 cyberzed 20 år siden
Det er tydeligt at det er en ny Dumbledore (eller hvordan det lige staves).
Der nogen steder hvor plottet simpelthen er for tydeligt for den snu filmgænger.
Desværre synes jeg så også Mr. Potter falder lidt til jorden som hovedperson for han udviser stor uvidenhed om magi i hver film og nu er det trods alt 4 år efter han startede på skolen, og har boet hos Weasley's i et års tid eller to nu. Der er nogen basics han burde have styr på.
Min primære grund til at se de film er mest at se hvad de har fundet på at underlig magiske ting.
Det der hiver den op hos mig er at de har formået at stille en ny scene op for begivenhederne, smidt nogen anderledes udfordringer i den, samt valgt at inddrage nogen eksterne personer. Så går vi da ikke død i Hogwarts lige med det samme :)
Så har jeg vidst sagt lidt uden at sige for meget eller afsløre for meget :)
#77 läkerol 20 år siden
#78 filmz-Kadann 20 år siden
hvor er det du arbejder? :)
#79 dyg 20 år siden
Må lige se om der ikke er en, der gider tage i biffen med mig.
Elwood:
Har du set dette?
#80 cyberzed 20 år siden