lige blevet færdig med at bage en chocoladekage, og nu skal jeg snart i seng.
sidder lige og surfer nettet igennem efter en god Håndskrifts Font, jeg skal bruge til at lave en animeret signatur i After effects, det hele handler bare om jeg skal finde en god font.
Jeg har 100% styr på animerings processen, så det mundtrer jeg mig lidt med, men der er satme mange fonte hehe. Det skal jo også gerne være en der er til at trace rundt efter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har været oppe hele natten og arbejdet på et film manuskript. Jeg har vist også glemt at spise noget (ud over en Kit-Kat og alt for meget kaffe) så jeg må hellere snuble ud og finde en bager.
#38 Du havde så ret, der er ikke noget kontor der hedder Oticon her, det hed Octofon, og ligger ved siden af os :) lidt dårligt jeg ikke kunne huske det.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#41 filmz-Kadann 20 år siden
No problemo, for nu at holde os i filmens verden. ;)
#42 filmz-sparrowed 20 år siden
Den overgår 2+3.
#43 myggen 20 år siden
#44 elwood 20 år siden
sidder lige og surfer nettet igennem efter en god Håndskrifts Font, jeg skal bruge til at lave en animeret signatur i After effects, det hele handler bare om jeg skal finde en god font.
Jeg har 100% styr på animerings processen, så det mundtrer jeg mig lidt med, men der er satme mange fonte hehe. Det skal jo også gerne være en der er til at trace rundt efter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45 vapor 20 år siden
Jeg har vist også glemt at spise noget (ud over en Kit-Kat og alt for meget kaffe) så jeg må hellere snuble ud og finde en bager.
#46 filmz-herskegut 20 år siden
Du havde så ret, der er ikke noget kontor der hedder Oticon her, det hed Octofon, og ligger ved siden af os :) lidt dårligt jeg ikke kunne huske det.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#47 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg tror så også at de producerer lidt forskellige produkter. :)
Anyways.. jeg har netop haft lytter på mit arbejde, så jeg kan blive bedre til mit job.. yadda yadda..
#48 filmz-sparrowed 20 år siden
#49 lyspunkt 20 år siden
#50 davenport 20 år siden
Hvad skete der?
Trist når folk man holder af skal væk.
Deepest sympathy.