Man kan få nogle specielle server-installations-rackskabe, som er helt lukkede og afkølede. Så kan du have en 3-4 stående ved siden af dig uden du kan høre dem. Meget smart til installation i kontormiljø.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg er lige kommet hjem og overvejer om jeg gider at fise på posthuset efter den blækpatron der er kommet til mig, men det bliver sikkert til at jeg henter den i morgen, da jeg føler mig ret doven i dag.
Jeg sidder og morer mig over en artikel om en Harry Potter-fan i lokal avisen. Jeg citerer: "Tina Jensen er Harry Potter fan og har selvfølgelig alle de danske udgaver samt en engelsk og en baggrundsbog - og hendes viden om Harry Potter universet er særdeles omfattende. For eksempel har hun bemærket flere fejl i filmene i forhold to bogen."
oh my...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har lige fået installeret Quake 4, og spillet en smule. Ikke noget der tænder mig. Spillede fem minutter i singleplayer, og det ligner Doom3 ret så meget.
Da jeg så lige ville tage mig et spil multiplayer mod nogle bots, fik jeg mig en overraskelse. Der er ingen bots med i spillet fra start :( Men det ligner Q3 ret så meget, bare lidt pænere.
Hvad performance angår. Jeg har en Athlon64 XP3200+, 2gb ram og et Club 3D 6600gt. Jeg spillede i starten på 800x600 medium quality, hvor alt kørte 100% flydende, så smed jeg den op i 1280x1024 high quality, hvor jeg kunne løbe fint rundt i multiplayer, ganske flydende. I SP var der en smulle cpu/gpu-lag, men kunne stadigvæk spilles. Så den kræver altså ikke et monster af en maskine. Bare man har over 2ghz, med et ok grafikkort, så skulle man nok kunne spille det.
Personligt vil jeg nu fluks spille lidt QW.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#121 cyberzed 20 år siden
List eftermiddagshumor
#122 dyg 20 år siden
#123 DarkLight 20 år siden
Så kan du have en 3-4 stående ved siden af dig uden du kan høre dem. Meget smart til installation i kontormiljø.
#124 cyberzed 20 år siden
#123 I wish we had one, men serveren skal bare lige installeres så kommer den i et skab helt for sig selv (indtil videre) i århus
#125 filmz-sparrowed 20 år siden
#126 filmz-Kadann 20 år siden
#127 DarkLight 20 år siden
Jeg citerer:
"Tina Jensen er Harry Potter fan og har selvfølgelig alle de danske udgaver samt en engelsk og en baggrundsbog - og hendes viden om Harry Potter universet er særdeles omfattende. For eksempel har hun bemærket flere fejl i filmene i forhold to bogen."
oh my...
#128 filmz-Kadann 20 år siden
#129 dyg 20 år siden
Da jeg så lige ville tage mig et spil multiplayer mod nogle bots, fik jeg mig en overraskelse. Der er ingen bots med i spillet fra start :( Men det ligner Q3 ret så meget, bare lidt pænere.
Hvad performance angår. Jeg har en Athlon64 XP3200+, 2gb ram og et Club 3D 6600gt. Jeg spillede i starten på 800x600 medium quality, hvor alt kørte 100% flydende, så smed jeg den op i 1280x1024 high quality, hvor jeg kunne løbe fint rundt i multiplayer, ganske flydende. I SP var der en smulle cpu/gpu-lag, men kunne stadigvæk spilles. Så den kræver altså ikke et monster af en maskine. Bare man har over 2ghz, med et ok grafikkort, så skulle man nok kunne spille det.
Personligt vil jeg nu fluks spille lidt QW.
#130 filmz-Kadann 20 år siden
Takker, det er præcis hvad jeg havde forestillet mig.. så med mindre der kommer en ny omgang Action Quake til Q4, så tror jeg at jeg springer over. :)