#129 må man forslå F.E.A.R ? det spil er fantastisk synes jeg, Paronomale fænomener, flyvespark, slowmo, og en skræmmene pige ala. Dark water.
Jeg køre det med næsten samme setup som du køre quake 4. En AMD64 3200 + 2 GB RAM og et x800xt PE, med alt på max undtagen soft shadows da de trækker tænder. men det køre uden problemer.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Q2 var mother of all Quakes. Er ved at downloade det lige nu (lovligt!). Ellers ser jeg frem til Call Of Duty 2.
Og så er det snart slut med biografkiggeriet for en måned eller to :( Ser ud til jeg får solgt min projektor i næste uge og så ryger afspiller og receiver også. Så går der lidt tid til man er "på" igen :( Lort!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg må erkende at det første Call of Duty var noget af en skuffelse for mig.. singleplayerdelen var simpelthen for nem.
Quake er stadig kongen blandt Q-spillene, dog spillede jeg Q2 ret meget, men det var p.g.a. Action, som jeg stadig spiller engang imellem.. good fun. :)
#136 - Du må komme ind på en QW-server engang, så skal du lære hvor sløvt Q2 i virkeligheden er :)
Jeg ventede på Q2 med begejstring og glæde, pjækkede fra gym den dag i december det udkom, var vild glad for at Dk fik spillet som de første i verden.
Sad på min netcafé (jeg boede der næsten, dengang jeg var Vejlensisk mester i Quake), pakkede spillet ud. Uha jeg glædede mig. Installerede det på en maskine, og kørte spillet. Det så fedt ud! Så gik jeg igang med at spille.
:| Skuffelse. Langsommeligt, kedeligt, grimt, uden Quake-ånden, elendig fysik. Jeg fællede en lille tåre eller 70 mens jeg gennemførte det, og spillede lidt multiplayer, hvorefter jeg tæskede en flok unger i Quake. Siden den dag har jeg ikke kaldt Q2 for Quake, for det er det ikke. Jeg har sidenhen prøvet at spille det en del gange, for at se om jeg ikke har taget fejl, men nej. Jeg hader spillet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#137 Kommer nok an på hvad man er vant til :) Jeg prøvede Quake og blev slet ikke fanget af det, men da Q2 kom røg vi på CTF vognen og sidenhen railonly. Men ok, har altid spillet realism versionerne af Cod og Moh, så det med, at det skulle gå langsommere har aldrig været et issue for vores klan. Det opvejes af en anden strategi og taktik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#131 elwood 20 år siden
Jeg køre det med næsten samme setup som du køre quake 4. En AMD64 3200 + 2 GB RAM og et x800xt PE, med alt på max undtagen soft shadows da de trækker tænder. men det køre uden problemer.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 filmz-ataris 20 år siden
#133 filmz-Bruce 20 år siden
Og så er det snart slut med biografkiggeriet for en måned eller to :( Ser ud til jeg får solgt min projektor i næste uge og så ryger afspiller og receiver også. Så går der lidt tid til man er "på" igen :( Lort!
#134 dyg 20 år siden
I QW er der fart, action og så har det spil den bedste fysik nogensinde set i et FPS.
#135 filmz-Kadann 20 år siden
Quake er stadig kongen blandt Q-spillene, dog spillede jeg Q2 ret meget, men det var p.g.a. Action, som jeg stadig spiller engang imellem.. good fun. :)
#136 filmz-Bruce 20 år siden
Q2 railonly med laserhook var alt andet end sløvt og kedeligt.
#137 dyg 20 år siden
Jeg ventede på Q2 med begejstring og glæde, pjækkede fra gym den dag i december det udkom, var vild glad for at Dk fik spillet som de første i verden.
Sad på min netcafé (jeg boede der næsten, dengang jeg var Vejlensisk mester i Quake), pakkede spillet ud. Uha jeg glædede mig. Installerede det på en maskine, og kørte spillet. Det så fedt ud! Så gik jeg igang med at spille.
:| Skuffelse. Langsommeligt, kedeligt, grimt, uden Quake-ånden, elendig fysik. Jeg fællede en lille tåre eller 70 mens jeg gennemførte det, og spillede lidt multiplayer, hvorefter jeg tæskede en flok unger i Quake. Siden den dag har jeg ikke kaldt Q2 for Quake, for det er det ikke. Jeg har sidenhen prøvet at spille det en del gange, for at se om jeg ikke har taget fejl, men nej. Jeg hader spillet.
#138 filmz-Bruce 20 år siden
#139 filmz-Bruce 20 år siden
#140 vapor 20 år siden