Det har jeg desværre ikke. Men bliver jo nok nødt til at skifte. Håber jeg kan få råd til en ny disk her til d. 1., så skal jeg have formateret og smidt xp ind.
Og nu regner det :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#163 Jeg har haft ret fugtigt vejr lige siden jeg gik ud af min hoveddør i morges, men regn er fedt...det giver anledning til hjemmebag og varm kakao :)
Lang tid siden jeg har spillet et computerspil, men sad så sent som i går og tænkte at det kunne være fedt hvis der kom et nyt Age of Empires. Vidste ikke at der var et på vej, så det er gode nyheder.
Derudover sidder jeg og er doven og brokker mig over det elendige vejr og de dertil hørende mørke skyer - ikke fordi jeg havde tænkt mig at bevæge mig uden for døren, men alligevel.
#161 jeg mener der er et fix til det med win 2000, jeg kan huske da jeg fik FEAR at det kom med en fejl under xp, så satte jeg kompatibel mode til win 2000 og så kørte det.
Men hvis folk har problemer med at køre AOE3 under win2000 kan jeg lige se om jeg kan finde det Fix.
Ps, jeg elsker regnvejr.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige fået besked fra cd-wow.com om at Batman Begins has been dispatched. Forudbestilte den allerede d. 13. sept. Det skal dog siges at jeg kontaktede dem tidligere idag, hvor filmen var released, men kun for at være sikker på at ordren blev gennemført.
Så er der udsigt til Pizza & Movies på storskærm i weekenden, med vennerne.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#161 dyg 20 år siden
#162 wiseguy 20 år siden
#163 dyg 20 år siden
Og nu regner det :(
#164 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#165 cyberzed 20 år siden
#166 bobber 20 år siden
Derudover sidder jeg og er doven og brokker mig over det elendige vejr og de dertil hørende mørke skyer - ikke fordi jeg havde tænkt mig at bevæge mig uden for døren, men alligevel.
#167 elwood 20 år siden
Men hvis folk har problemer med at køre AOE3 under win2000 kan jeg lige se om jeg kan finde det Fix.
Ps, jeg elsker regnvejr.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#168 Bates 20 år siden
#169 filmz-sparrowed 20 år siden
Forudbestilte den allerede d. 13. sept.
Det skal dog siges at jeg kontaktede dem tidligere idag, hvor filmen var released, men kun for at være sikker på at ordren blev gennemført.
Så er der udsigt til Pizza & Movies på storskærm i weekenden, med vennerne.
#170 elwood 20 år siden
sorry url taget virker ikke hertil.
http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums/display...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"