De gamle quake dage :) mmmm.. det var sgu tider dengang, mlook+ og fov 120 så havde man sgu det bedste man kunne ønske sig!! og så skulle man selvfølgelig spille BANEN!!! qc10q23, future vs fantasy. det var bare SÅ fedt!!!
Nå. men ellers sidder jeg på arbejdet og har lidt hovedpine, var først hjemme kl 3 i nat :) man skal jo i byen når man får stukket en bunke fri biletter i hånden :P
Skal op til Arhus Uni om lidt, de havde nogen server problemer så det skal der jo kigges lidt ind til.
(bare dagen snart var ovre...)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder ude på mit arbejde nu og der er Virus en mazz rundt på institutionerne.
så jeg sidder ved hotlinen og snakker med de kære bruger, mens jeg kigegr efter hvilken batman begins udgivelse hjeg skal ha bestilt hjem 8-)
Plus jeg leder efter billigt sted at købe blækpatroner, nogen der har et godt billigt sted, når det er photoprinter vil jeg nemlig gerne ha dem orginale, det er en canon i965 jeg har.
Oh Happy Day.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#154 hehe, nu tænker jeg slet ikke på filmen oh .. har ik set den, men mere bare det generelle der lægger bag at det sku være en happy day, som det ikke er når man har virus alle steder.
Lygtemanden?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#157 Lygtemanden = Kasper, it-sup lærlingen ;) Rune overtalte ham den anden dag til at fortælle historien til de andre på kontoret, de var flade af grin :D Den må du lige få fortalt en dag ;)
#158 hahah, avs for søren da! det lyder mest som om at han er blevet den nye onde sheriff :P eller Prins John.
Kan godt mærke det sprut fra igår stadigvæk svinger lidt i hovedet.. puhada..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Så har jeg lige bestilt Age of Empires III. Det første pc-spil jeg har købt siden AOE II. Har release 4. nov. - så efter den dag er det slut med at se film, familie og venner i laaaang tid.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#151 filmz-herskegut 20 år siden
så havde man sgu det bedste man kunne ønske sig!!
og så skulle man selvfølgelig spille BANEN!!! qc10q23, future vs fantasy. det var bare SÅ fedt!!!
Nå. men ellers sidder jeg på arbejdet og har lidt hovedpine, var først hjemme kl 3 i nat :) man skal jo i byen når man får stukket en bunke fri biletter i hånden :P
Skal op til Arhus Uni om lidt, de havde nogen server problemer så det skal der jo kigges lidt ind til.
(bare dagen snart var ovre...)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#152 davenport 20 år siden
Der er bare så fucking lang tid til...
#153 elwood 20 år siden
så jeg sidder ved hotlinen og snakker med de kære bruger, mens jeg kigegr efter hvilken batman begins udgivelse hjeg skal ha bestilt hjem 8-)
Plus jeg leder efter billigt sted at købe blækpatroner, nogen der har et godt billigt sted, når det er photoprinter vil jeg nemlig gerne ha dem orginale, det er en canon i965 jeg har.
Oh Happy Day.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#154 filmz-herskegut 20 år siden
:S Det var da helt ekstremt sent! godt jeg kun skal sidde her til 16:30.
Har du hørt historien om lygtemanden ? ;)
Jeg hørte igår at han fortalte om hvordan det kunne ske at han hedder det ;)
Ikke mere Oh happy day.. den film er et synonym på noget dårligt..
Men kender ham statisten i den orange trøje oppe foran i kirken :P
for satan jeg ævler idag..
#155 DarkLight 20 år siden
#156 filmz-herskegut 20 år siden
for you, anything :)
#157 elwood 20 år siden
Lygtemanden?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#158 davenport 20 år siden
Bare læs hans nye tag..
;)
#159 filmz-herskegut 20 år siden
Lygtemanden = Kasper, it-sup lærlingen ;)
Rune overtalte ham den anden dag til at fortælle historien til de andre på kontoret, de var flade af grin :D
Den må du lige få fortalt en dag ;)
hahah, avs for søren da! det lyder mest som om at han er blevet den nye onde sheriff :P eller Prins John.
Kan godt mærke det sprut fra igår stadigvæk svinger lidt i hovedet.. puhada..
#160 wiseguy 20 år siden
Det første pc-spil jeg har købt siden AOE II. Har release 4. nov. - så efter den dag er det slut med at se film, familie og venner i laaaang tid.