Gravatar

#51 lyspunkt 20 år siden

Kæden har fået nye ejere, så der skulle spares på de administrative poster. Alternativet er vel at dreje nøglen om, så de få må ofres får de mange. Tough, men sådan er det.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#52 Scherlund 20 år siden

Er lige kommet hjem fra fredagsbar. Altid rart at slutte af på den måde inden ferien. Min siddemakker og jeg blev lige stemplet som alkoholikere. Bare fordi man tager en øl med til verdens kedeligste forelæsning (Erhvervsøkonomi om anlægsaktiver!)

Nu skal hytten ryddes op, da den gamle har meldt sin ankomst i morgen formiddag. Har truet med at jeg har gode tømmermænd. Men lige lidt hjalp det. Et endnu større under er det at endnu engang er alle mine ordre hos cd-wow.biz forsvundet fra deres side. Endda også dem der er sendt.
Gravatar

#53 elwood 20 år siden

#52 yep det der med hjemmekontrol kan godt være slemt, især hvis de kommer uanmeldt!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 lagoni 20 år siden

#52 - det tog dem virkelig 1½ måned for at stemple dig som alkoholiker? De er ikke for hurtige, de økonomer....
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#55 Scherlund 20 år siden

Det var nu de negoter som sad lige foran som stemplede os. oeconerne har stemplet os for længe siden. Vi er blevet bandlyst fra at side i nærheden af de fleste fra vores hold, fordi vi larmer for meget til EØ forelæsninger! Hvorfor skal vi have 10 timer om hvordan man bogfører? Er det bare for at HAerne og negoterne også skal have en chance?

Hvor blev du foresten af til Fredagsbar? Så dig og kss sidde sammen med nogle andre og pludselig var I væk. Var det fordi I så jeg kom eller...
Gravatar

#56 DarkLight 20 år siden

Sidder stadig på arbejde. Min weekend er til dels blevet inddraget. Woopaa.

Men som man siger:
"Only Robinson Crusoe had everything done by Friday."
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#57 davenport 20 år siden

LOL DL - good one ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#58 filmz-ataris 20 år siden

#52 - Dig, alkoholiker?! Det havde jeg ikke troet om dig!
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#59 davenport 20 år siden

Ved selvsyn konstateres det herfra at være ganske plausibelt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#60 Bates 20 år siden

Har lige tjekket mailen.... Jeg har sku vundet en dvd fra filmz. Det er rart at vinde :)

Skriv ny kommentar: