Kæden har fået nye ejere, så der skulle spares på de administrative poster. Alternativet er vel at dreje nøglen om, så de få må ofres får de mange. Tough, men sådan er det.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Er lige kommet hjem fra fredagsbar. Altid rart at slutte af på den måde inden ferien. Min siddemakker og jeg blev lige stemplet som alkoholikere. Bare fordi man tager en øl med til verdens kedeligste forelæsning (Erhvervsøkonomi om anlægsaktiver!)
Nu skal hytten ryddes op, da den gamle har meldt sin ankomst i morgen formiddag. Har truet med at jeg har gode tømmermænd. Men lige lidt hjalp det. Et endnu større under er det at endnu engang er alle mine ordre hos cd-wow.biz forsvundet fra deres side. Endda også dem der er sendt.
Det var nu de negoter som sad lige foran som stemplede os. oeconerne har stemplet os for længe siden. Vi er blevet bandlyst fra at side i nærheden af de fleste fra vores hold, fordi vi larmer for meget til EØ forelæsninger! Hvorfor skal vi have 10 timer om hvordan man bogfører? Er det bare for at HAerne og negoterne også skal have en chance?
Hvor blev du foresten af til Fredagsbar? Så dig og kss sidde sammen med nogle andre og pludselig var I væk. Var det fordi I så jeg kom eller...
#51 lyspunkt 20 år siden
#52 Scherlund 20 år siden
Nu skal hytten ryddes op, da den gamle har meldt sin ankomst i morgen formiddag. Har truet med at jeg har gode tømmermænd. Men lige lidt hjalp det. Et endnu større under er det at endnu engang er alle mine ordre hos cd-wow.biz forsvundet fra deres side. Endda også dem der er sendt.
#53 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 lagoni 20 år siden
#55 Scherlund 20 år siden
Hvor blev du foresten af til Fredagsbar? Så dig og kss sidde sammen med nogle andre og pludselig var I væk. Var det fordi I så jeg kom eller...
#56 DarkLight 20 år siden
Men som man siger:
"Only Robinson Crusoe had everything done by Friday."
#57 davenport 20 år siden
#58 filmz-ataris 20 år siden
#59 davenport 20 år siden
#60 Bates 20 år siden