Gravatar

#71 filmz-sparrowed 20 år siden

Er godt nok blevet mæt. Spist for 2dage. Ej spøg til side. men det lettede at få noget ordenligt mad, fremfor junk-food.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#72 tiny 20 år siden

Er lige kommet hjem fra Sjælland og et "møde" i min ost-og-rødvins-klub. Behøver jeg at sige, at den står på seng og dvd resten af aftenen...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#73 filmz-sparrowed 20 år siden

Skal til at se: Urban legends--Bloody mary.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#74 davenport 20 år siden

Mandag morgen.. Er ellers frisk nok. Men jeg vågnede kl. 4.06 fordi jeg drømte noget med zombier. Det var en fed nok drøm, for jeg var en del af en eliteenhed, der smadrede de sataner.
Jeg drømmer altid de særeste ting!
(Det var nok pga. det rødvin jeg fik igår)

Fri kl. 12 i dag, og er i et stjernehumør. En af de gode dage.
:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#75 filmz-herskegut 20 år siden

Sikke en weekend :)
Fest i byen fredag.. sammen med vennerne lørdag, lørdag aften var vi til Futureclub i Holstebronx, søndag.. hovedpine.. og besøg..

Har sovet minus i nat, tror jeg har gjort et eller andet usundt ved min nakke.. vågnede flere gange end jeg kan tælle til inat.

til sidst vil jeg kun sige en' ting.... Arbejd arbejd...
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#76 filmz-Kadann 20 år siden

Jeg sidder og bander lidt, fordi jeg har sovet for lidt i nat og jobbet bare lugter lidt mere end normalt.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#77 DarkLight 20 år siden

A bad weekend has broken into a day of wrong moves...

Luk øjnene, hold vejret og power thru.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#78 dyg 20 år siden

Jeg kunne godt bruge en uges ferie, og det kan de andre på kontoret åbenbart også.. Vi sidder fire heroppe, hvor vi normalt er ca 15-16 stykker.

Jeg har desværre kun flex-tid nok til at tage fredag fri.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#79 Scherlund 20 år siden

Efter et par dage med lidt øl er det rart at vågne her mandag til en uges ferie. Vi har det for godt på SDU :) Lige nu overvejer jeg om jeg skal tage ud og lære at bage en kage i dag eller i morgen. Hvem var det også der kom med den ide? Vi har ikke brug for kage i vores mat. øvelses timer.

Lige lidt at savle på for gits folket: GitS:SAC 2nd Gig Vol. 2 SE
Skal vi begynde at gætte på hvad der er i den lille pakke?
Gravatar

#80 wiseguy 20 år siden

Sidder som NayZe på en kontor total underbemandet pga. af ferie. Men nu er dagen reddet: en vognmand har lige leveret en røvfuld nye Dell computere, så i eftermiddag skal jeg hjem og installere min spritnye hjemmecomputer :0)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: