#237 hvis man ser på Nintendo rev's controller kan man også se at hvis man vender den på langs, så ligner den ret meget den gamle NES controler.
Jeg er ret spændt på det her tiltag, der vil self komme en masse Gemick spil i starten, men senere kommer der mange gode titler der udnytter den rigtig godt, er jeg overbevist om. Glæder mig til den 9. Maj hvor Nintendo sku afsløre rigtig gameplay og demostration af deres nye konsol.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#243 jeg tror Nintendo vil fremvise noget tilbehør man kan koble på, som gør at det minder om de gamle controller, Ign.com havde faktisk lavet noget ret gode koncept tegninger af det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nej, men selv du burde kunne se at hvis sådan en feature benyttes af 1/5 af målgruppen, så er det spild. Og bare fordi du godt kunne tænke dig det, så er det jo ikke ensbetydende med at alle vil :)
Jeg vælger PS3. Fordi jeg hellere vil bruge min tid foran fjernsynet til at spille ting der er imponerende og fordi jeg håber at Sony ord om "medietempel" til fulde lever op til det de leverer. Derfor fravælger jeg i første omgang de 2 andre. Jeg køber dem sikkert alle på et tidspunkt, ligesom jeg gjorde ved denne generation.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Men det er dem der styrer udvalget. Faktum er at jeg har spillet spil på alle 3 og det er kun spil på de 2 andre der kan holde mig fanget. Hvad er dine erfaringer, Nayze?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#241 filmz-Kadann 20 år siden
Hvor stort problemet bliver, ved jeg ikke endnu, men MS har meldt ud at det er langt fra alle spil der kan køre på den.
#242 elwood 20 år siden
Jeg er ret spændt på det her tiltag, der vil self komme en masse Gemick spil i starten, men senere kommer der mange gode titler der udnytter den rigtig godt, er jeg overbevist om. Glæder mig til den 9. Maj hvor Nintendo sku afsløre rigtig gameplay og demostration af deres nye konsol.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#243 filmz-Kadann 20 år siden
Det er også det eneste der umiddelbart skræmmer mig lidt, men efter hvad jeg har læst, bliver det muligt at benytte controllere fra de gamle maskiner.
#244 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#245 DarkLight 20 år siden
Jeg vælger PS3. Fordi jeg hellere vil bruge min tid foran fjernsynet til at spille ting der er imponerende og fordi jeg håber at Sony ord om "medietempel" til fulde lever op til det de leverer.
Derfor fravælger jeg i første omgang de 2 andre. Jeg køber dem sikkert alle på et tidspunkt, ligesom jeg gjorde ved denne generation.
#246 filmz-Dennis 20 år siden
I gamle dage købte man PS fordi de havde de fedeste spil, men kommer de fleste spil ikke til begge konsoller efterhånden?
Der kommer til at gå evigheder før jeg for et HD TV, i kan jo bare se hvor mange kanaler der hænger med at få produceret TV i 16:9 format.
Derfor er det vigtigste for mig, er udvalget af spil.
#247 DarkLight 20 år siden
#248 dyg 20 år siden
#249 DarkLight 20 år siden
Faktum er at jeg har spillet spil på alle 3 og det er kun spil på de 2 andre der kan holde mig fanget.
Hvad er dine erfaringer, Nayze?
#250 cyberzed 20 år siden