Har lige været henne og hente en pakke jeg havde bestilt på nette fra Tyskland og da jeg så får min pakke udleveret, hænger den ikke sammen. Papkasse har fuld stændig ødelagt. Hvis Post Danmark kalder det kundeservice, så må de have mig undskyldt for det er satme for dårligt...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Nu har vi ikke ligefrem tal på hvem der benytter hvad og hvorfor, eftersom det kun er én af de tre nye konsoller, som rent faktisk er i handlen.
Men, du kan jo vende den om og sige, bare fordi du vil have det nyeste bling~bling og ikke vil have muligheden for eksempelvis at afvikle gamle spil, så er det jo ikke ensbetydende med at alle andre har det på samme måde.
Umiddelbart er det ret logisk for mig at folk har en interesse i de gamle spil, eftersom det jo netop var et af de punkter som gjorde PS2 populær.. hvorfor skulle det have ændret sig fra dengang til nu, uanset om vi taler et medie eller en onlinefunktion?
#255 Men, du kan jo vende den om og sige, bare fordi du vil have det nyeste bling~bling og ikke vil have muligheden for eksempelvis at afvikle gamle spil, så er det jo ikke ensbetydende med at alle andre har det på samme måde. Hvor mange gange skal det gentages før folk indser at den gynge altså svinger begge veje?
Umiddelbart er det ret logisk for mig at folk har en interesse i de gamle spil, eftersom det jo netop var et af de punkter som gjorde PS2 populær. Har du noget konkret du bygger det op imod eller er det bare taget ud af juleluften?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Hvis du fisker efter en undersøgelse fra et stort og anerkendt analyseinstitut, så må jeg desværre skuffe.. så kald det hvad du vil, kosmiske vinde, juleluft o.s.v.
Et eller andet sted, regner jeg ikke med at jeg kan overbevise dig, ligemeget hvad jeg kaster på som argument, så hvorfor prøve?
#251 läkerol 20 år siden
#252 dyg 20 år siden
#253 Scherlund 20 år siden
#254 dyg 20 år siden
#255 filmz-Kadann 20 år siden
Nu har vi ikke ligefrem tal på hvem der benytter hvad og hvorfor, eftersom det kun er én af de tre nye konsoller, som rent faktisk er i handlen.
Men, du kan jo vende den om og sige, bare fordi du vil have det nyeste bling~bling og ikke vil have muligheden for eksempelvis at afvikle gamle spil, så er det jo ikke ensbetydende med at alle andre har det på samme måde.
Umiddelbart er det ret logisk for mig at folk har en interesse i de gamle spil, eftersom det jo netop var et af de punkter som gjorde PS2 populær.. hvorfor skulle det have ændret sig fra dengang til nu, uanset om vi taler et medie eller en onlinefunktion?
#256 DarkLight 20 år siden
Hvor mange gange skal det gentages før folk indser at den gynge altså svinger begge veje?
Umiddelbart er det ret logisk for mig at folk har en interesse i de gamle spil, eftersom det jo netop var et af de punkter som gjorde PS2 populær.
Har du noget konkret du bygger det op imod eller er det bare taget ud af juleluften?
#257 filmz-Kadann 20 år siden
Hvis du fisker efter en undersøgelse fra et stort og anerkendt analyseinstitut, så må jeg desværre skuffe.. så kald det hvad du vil, kosmiske vinde, juleluft o.s.v.
Et eller andet sted, regner jeg ikke med at jeg kan overbevise dig, ligemeget hvad jeg kaster på som argument, så hvorfor prøve?
#258 lyspunkt 20 år siden
Hjem ved 3-tiden. Tømmermænd. Pels på tungen. Nedtur.
Men først i morgen.
PARTYYYY !
#259 El vez 20 år siden
#260 Martindan 20 år siden