Gravatar

#21 NightHawk 20 år siden

Har lige været ude og hænge mine bukser til tørre, fordi den satans hank på koppen knækkede af, lige da jeg sgu til at ta en slurp kaffe. Så sidder man der med et stykke af koppen i den ene hånd og med resten liggende nede i skridtet. Skide sjovt, at sku sidde og se tv, med en pose frostne ærter for at dulme smerterne. Aaavv, hvor gør det bare nas :(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#22 dyg 20 år siden

#21 - Og præcis derfor drikker jeg ikke kaffe (eller var det smagen jeg ikke kunne lide? Jeg husker ikke godt).

Jeg sidder og halvkeder mig, gider ikke lave mere, og min bus går først om femogtyve minutter :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 lagoni 20 år siden

Jeg er ved at lave grammatik (dvs jeg har fundet bogen, overvejer at åbne den), mens jeg forsøger at få et spørgeskema om universitetets kantine til at virke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 davenport 20 år siden

Jeg ser skolefodboldfinale fra Parken.
Har lige fundet ud af at min fætter spiller med. Vildt nok!
Brændkærskolen er desværre bagud 0-2 :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 filmz-mr. blonde 20 år siden

#18 jep - jeg læser e-ing. på århus ing. højskole....er lige startet på 1. semester... er også med i rus-udvalget.....
Gravatar

#26 dyg 20 år siden

#25 - Det var tider, jeg går selv på 5. semester på IHA, dvs. jeg er i praktik for tiden.
Gravatar

#27 stefsims 20 år siden

#2 Det er da godt kommunalarbejdere kan få nogle opgaver så de bliver aktive...
Det var på tide de kommer igang ;D
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#28 elwood 20 år siden

Ser Dr2, som har et program om manden der fandt Titanic, meget intressant, hmm Man skal også ha Titanic til sin samling, og nu er den kommet i en kickass version, tror den skal blive mit første køb, når jeg får ny lyd i lejligheden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 dyg 20 år siden

#28 - Nej, det skal 'man' ikke :)

Jeg sidder her og undrer mig over, at jeg ikke kan sove.
Gravatar

#30 davenport 20 år siden

Jeg sidder og er en smule bombet. Faldt i søvn på sofaen under en kedelig fodboldkamp, og vågnede først 00.08 og måtte i seng.
Jäg hater det..
Og kom lidt for sent ud af fjerene, så en travl morgen. Det bryder men sig ikke om!
I dag skal jeg aktivere en ældre, bosnisk dame. så kom ikke og sig, at vi ikke har underlige opgaver i kommunen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: