Gravatar

#31 läkerol 20 år siden

Er der nogle der ved om Skolefodbold fra i går bliver genudsendt??? så nemlig kun de sidste 4 min. Lidt noget lort når ens fætter var med.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#32 davenport 20 år siden

Tror jeg ikke du skal regne med. Han var iøvrigt lige ved at score selvmål. Det ville ha været en skændsel for vores gode navn og rygte... Eller...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 läkerol 20 år siden

tja.. er sådan set ligeglad. Vil bare gerne se kampen.. Det er trods alt familie. Plus han ser da godt ud på tv :D Det kunne jeg godt vende mig til at se ham der.
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#34 davenport 20 år siden

Ja, det var lidt vildt at se nr.8 med et klingende ØRNDRUP på ryggen. Sejt på landsdækkende :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#35 läkerol 20 år siden

ohh yeah!!! sidder lige og skriver med ham nu.. Han ska lige spille 5 timers håndbold nu.. Han er ikke rigtig klog :D
Gravatar

#36 myggen 20 år siden

Ses i aldrig i det virkelige liv?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#37 elwood 20 år siden

hehe jagten på batman begins collectors edition er sat i værk igen, troede lige den var der igår, men så var lageret tomt, oh well måske må jeg nøjes med den normale 2 dics udgave.

#36 jeg har prøvet det, men jeg kan ikke finde ud af at hoppe, eller finde min RPG, plus frameraten er ikke optimal.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Sidder og surfer efter Julegaver o<:-)

... og så ville jeg lige kigge forbi og se om der var noget nyt på filmz.dk :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#39 cyberzed 20 år siden

#38 Du finder bare den nærmeste stak reklamer og så sætter du bare kryds ved det du ønsker dig og sender så stakken videre til den/dem der skal give dig gaver :)

Jeg har så ikke det store problem med at finde ønsker da jeg skal have en del friluftsudstyr inden jeg skal til Sverige i foråret.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#40 Scherlund 20 år siden

er lige kommet hjem fra møde med vores vejleder i økonomi. Jeg er tabt. Aner ikke hvad jeg skal skrive om. Godt at jeg først skal aflevere problemformulering samt afgrænsning på fredag.

Nu skal der varmes op med god mad og muligvis en enkelt pils. Det der skal varmes op til er naturligvis Liverpool kampen i aften. Den skal ses på Ryans med billige fadøl. Det bliver næsten ikke bedre :)

Skriv ny kommentar: