#52 De var først ringe et kvarter inde i 2. halvleg, da Lokomotiv scorede. Ikke et hold i forfald, men, for helvede, hvor gik de ned. Et totalt misvisende resultat. :(
Hvis de ikke var i forfald i 2. halvleg, så ved jeg ikke hvad. Deres forsvar gik fuldstændigt i opløsning.
Og kampen set som helhed var resultatet bestemt retvisende. Brøndby var bedst i 1. halvleg, men sådan som deres forsvar var i 2. så kan det ikke være andet end retvisende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg troede du mente at de var et hold i forfald generelt. :)
Brøndby styrede 70% af kampen og Moskva scorede 3 af deres mål på 5 min. Det er da misvisende på spilstyringen at kampen blev 4-2. Havde Kim Christensen scoret til 3-3, havde det måske været retfærdigt. Alle hold går ned, hvis der bliver scoret 3 mål imod dem på 5 min. Men ringe, det var det.
#57 og #58 - Jeg var godt nok kritisk i starten, for det var vel begrænset med historie man kunne få ud af folk, der er fanget på en øde ø. Men der har bare været spænding siden...
...der kom lyde inde fra skoven, og Jack og Kate gik ind for at tjekke det. Kan ikke vente med at finde ud af, hvad det var, der kastede piloten op i træet.
Den serie er bare fremragende. Dog typisk at jeg endelig får købt den, når TV Danmark genudsender den fra 29. november :|
#51 pulse83 20 år siden
#52 dyg 20 år siden
#53 pulse83 20 år siden
#54 dyg 20 år siden
Og kampen set som helhed var resultatet bestemt retvisende. Brøndby var bedst i 1. halvleg, men sådan som deres forsvar var i 2. så kan det ikke være andet end retvisende.
#55 pulse83 20 år siden
Brøndby styrede 70% af kampen og Moskva scorede 3 af deres mål på 5 min. Det er da misvisende på spilstyringen at kampen blev 4-2. Havde Kim Christensen scoret til 3-3, havde det måske været retfærdigt. Alle hold går ned, hvis der bliver scoret 3 mål imod dem på 5 min. Men ringe, det var det.
#56 filmz-Loft 20 år siden
#57 wiseguy 20 år siden
#58 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Sidder og (gen)skriver på en anmeldelse af "Cromwell" fra 1970 efter at jeg mistede min første udgave efter at min harddisk på arbejde gik i sort :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 filmz-Loft 20 år siden
Den serie er bare fremragende. Dog typisk at jeg endelig får købt den, når TV Danmark genudsender den fra 29. november :|
#60 läkerol 20 år siden