så as we fight i lørdags til Godzzfest.. De var anden bedst af de bands jeg så.. og det var første gang jeg overhovede hørt om dem.. og det var lige min smag.. og de ved hvordan man fyre et godt show af...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Damn da.. dagen er da bare fløjet afsted... heldig som jeg jo er, skulle jeg på arbejde i Holbæk tirdag aften.. acording to plan skulle jeg være færdig ved en 24 tiden.. senest.. MEN!! hvem tror i der sætter sig ud i bilen og begiver sig hjemad, da klokken er blevet 5.. :( Jeg kører sgu aldrig den tur igen, kan ikke helt huske at jeg kørte over fyn på vejen hjem.. alt i alt, en pænt skræmmende dag.. men jeg var da hjemme 8:30 i morges, og så skulle der sgu soves!
Ellers har jeg bare nydt dagen, i samvær med War of the Worlds, 2-disc edition.. masser af godt materiale :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#61 dyg 20 år siden
#62 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg ser dem nu mere som enormt fjollede. :)
#63 läkerol 20 år siden
#64 läkerol 20 år siden
#65 tiny 20 år siden
#66 nakalay 20 år siden
#67 filmz-herskegut 20 år siden
heldig som jeg jo er, skulle jeg på arbejde i Holbæk tirdag aften.. acording to plan skulle jeg være færdig ved en 24 tiden.. senest.. MEN!! hvem tror i der sætter sig ud i bilen og begiver sig hjemad, da klokken er blevet 5.. :(
Jeg kører sgu aldrig den tur igen, kan ikke helt huske at jeg kørte over fyn på vejen hjem.. alt i alt, en pænt skræmmende dag.. men jeg var da hjemme 8:30 i morges, og så skulle der sgu soves!
Ellers har jeg bare nydt dagen, i samvær med War of the Worlds, 2-disc edition.. masser af godt materiale :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#68 läkerol 20 år siden
#69 davenport 20 år siden
#70 läkerol 20 år siden