Jeg fortalte i sidste uge at jeg stopper i afdelingen i løbet af nogle måneder. Jeg håber på en fratrædelsesordning, da vi alligevel skal skære ned, men jeg regner ikke med at det bliver aktuelt.
Nope, jeg har ikke søgt noget, men planen er også at jeg først stopper d. 31. marts, da en af vores arbejdsopgaver stopper der og jeg er den eneste der kan klare den.
Hvis jeg ikke får en fratrædelsesordning, så har jeg jo lidt tid til at finde noget i. :)
I går pyntede jeg op i lejligheden, hehe jeg har lavet en gigant snebakke i vat, i min vindueskarm. Som har nisser der stå på ski, en nisse der er smadret ind i en snemand, plus en der er begravet i sneen'en, det ser faktisk ret godt ud.
Ps. ved godt tråden hedder lige nu, men jeg glemte at fortælle det igår 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
er færdig med at samle materiale til mit store Gonzo projekt om boksning... nu skal der bare sorteres i materialet.. for cryin' out loud det vil tage tid.
Sidder lige og mukker lidt over min dag. 1. kommer for sent op og derved for sent til forelæsning. Dette ville normalt ikke være et problem hvis det ikke havde været for at de sidste 3 forelæsninger nu er obligatoriske. Så nu risikere jeg at skulle lave en opgave den første uge i januar.
2. Jeg havde glemt at jeg havde et en samtale med min sagsbehandler i dag. Så jeg får en opringning lidt over 3. Hun ville gerne høre hvor jeg blev af. Så mig af sted på cyklen ind i byen og snakke med hende. Hvilket blev overstået på 10-15 minutter.
3. Grundet morgen stressen over at komme for sent op. Havde jeg ikke fået min shinai og træningstøj med. Så nu er jeg gået glip af træning igen. Glæder mig til at få en skideballe fra vores instruktør om at jeg er der for lidt. Samt at jeg ikke har betalt kontingent for december endnu (hvilket jeg havde planlagt at gøre i dag).
Håber at aftenens tur i filmklubben kan løfte lidt op på humøret. Bliver godt at se Mystic River på det store lærred i godt selskab.
#111 filmz-Dennis 20 år siden
Er jo igang med at sige op, så det er lidt træls han ikke her, så jeg kan få det sagt....
- har ikke en skid at lave i øjeblikket ;-)
#112 filmz-Kadann 20 år siden
Det griber om sig med at sige op. :)
Jeg fortalte i sidste uge at jeg stopper i afdelingen i løbet af nogle måneder. Jeg håber på en fratrædelsesordning, da vi alligevel skal skære ned, men jeg regner ikke med at det bliver aktuelt.
#113 filmz-Dennis 20 år siden
- jeg har det sku ikke så godt med at sige op, selvom jeg har gjort det et par gange...
#114 filmz-Kadann 20 år siden
Hvis jeg ikke får en fratrædelsesordning, så har jeg jo lidt tid til at finde noget i. :)
#115 elwood 20 år siden
I går pyntede jeg op i lejligheden, hehe jeg har lavet en gigant snebakke i vat, i min vindueskarm. Som har nisser der stå på ski, en nisse der er smadret ind i en snemand, plus en der er begravet i sneen'en, det ser faktisk ret godt ud.
Ps. ved godt tråden hedder lige nu, men jeg glemte at fortælle det igår 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#116 Martindan 20 år siden
#117 dyg 20 år siden
#118 elwood 20 år siden
Aardman er geniale 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 dyg 20 år siden
Du kan spørge folk på #filmz.dk om min reaktion på serien, jeg flippede også lige skævt over den. Kæft det så sjovt ud!
#120 Scherlund 20 år siden
1. kommer for sent op og derved for sent til forelæsning. Dette ville normalt ikke være et problem hvis det ikke havde været for at de sidste 3 forelæsninger nu er obligatoriske. Så nu risikere jeg at skulle lave en opgave den første uge i januar.
2. Jeg havde glemt at jeg havde et en samtale med min sagsbehandler i dag. Så jeg får en opringning lidt over 3. Hun ville gerne høre hvor jeg blev af. Så mig af sted på cyklen ind i byen og snakke med hende. Hvilket blev overstået på 10-15 minutter.
3. Grundet morgen stressen over at komme for sent op. Havde jeg ikke fået min shinai og træningstøj med. Så nu er jeg gået glip af træning igen. Glæder mig til at få en skideballe fra vores instruktør om at jeg er der for lidt. Samt at jeg ikke har betalt kontingent for december endnu (hvilket jeg havde planlagt at gøre i dag).
Håber at aftenens tur i filmklubben kan løfte lidt op på humøret. Bliver godt at se Mystic River på det store lærred i godt selskab.