Gravatar

#1 cyberzed 20 år siden

Synes jeg blev træt af at vente på den anden tråd så here goes. Sidder og sumper lidt halvtræt på jobbet, men får da alligevel lavet lidt.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#2 filmz-Dennis 20 år siden

Er meget tæt på at købe de "Production Diaries" til Kong, Reg 1. Men 275 dkk lige op til jul, er sku mange penge.

Kong for fanme meget opmærksomhed. Fik Empire ind af døren igår med Kong på forsiden og en 10 siders artikel om filmen.

De skide forventninger kommer sku til at ødelægge filmen.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#3 davenport 20 år siden

Jeg er træt, og sidder og venter på at min fastansættelse bliver offentliggjort.
Ellers er der kun 2 møder i dag, og jeg har brug for min sofa. Man bliver bare total udmattet i det her vejr.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 läkerol 20 år siden

Sidder og overvejer om jeg skal smutte hjem. Har total ondt i min ryg i dag.. tror jeg er ved at blive gammel :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#5 Scherlund 20 år siden

Sidder og koger over den indledning jeg skal have lavet til kl. 12. Mangler at skrive 1/4 side. Men der er bare ikke mere at skrive om. Det trods alt kun en 12 siders rapport.

Heldigvis hjælper det lidt at der ud af højtalerne kommer de blide toner fra .Hack//Sign Soundtracket. Det er så lækkert musik at man tror at det er løgn.
Gravatar

#6 filmz-herskegut 20 år siden

er træt... kort sagt..
Var oppe 5:00 i morges, for at være i københavn kl 9.. hvilket jeg selvfølgelig ikke nåede.. smart smart :-/
Nå, men ellers sidder jeg på kontoret herovre, hvor resten af dagen skal foregå.
for 10 minutter siden kom den første Niagara til Danmark, sjovt at se den nye maskine :)

Så kl 17 afholdes der international Launch for bl.a den maskine, hvorefter yuren går tilbage til Århus kl 19 i aften... sikke en dag :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#7 filmz-Koenig 20 år siden

Forstuvede min fod igår, så jeg er hjemme! Sgu meget fedt bare at ligge på sengen og se film mens alle andre knokler på gym!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#8 chronaden 20 år siden

#7 hørt om krykker? :)

Nåh, sidder på skolen og laver projekt, ik fordi der blir lavet noget, fuck det er lame det her. men skal være done og beståes inden jul... :(
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#9 tiny 20 år siden

Sidder og beundrer den hyggelige julestemning, der har bredt sig på Filmz :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#10 filmz-Dennis 20 år siden

Så nu er den fanme bestilt. (KK Production Diaries, reg 1)

Så må vi se hvad der gemmer sig i pakken.

Godt man har fælles økonomi med banken. ;-)
"Say hello to my little friend"

Skriv ny kommentar: