Gravatar

#11 myggen 20 år siden

#9: Jeg synes grafikken er fæl! Hvis man scroller bare en anelse ned, så har man stort set kun grå farver at se på. Det mest deprimerende tema jeg længe har set.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#12 filmz-herskegut 20 år siden

Er den danske vinter for det meste ikke grå ?
det er da ikke fordi vi har særlig meget sne :-)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#13 cyberzed 20 år siden

Pjat der er jo snefnug på baggrunden.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#14 myggen 20 år siden

#12: Jo, og det danske julevejr er heller ikke særligt hyggeligt. Hvis jeg ville have grå lort i hovedet, kunne jeg vende det mod højre, der har jeg et kæmpe vindue, domineret af gråt vejr.

#13: De snefnug er også grå :) Det eneste som ikke er i grå nuance lige nu, er Chart.dk-knappen, RSS-knappen og Gem Position-knapperne.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#15 filmz-Koenig 20 år siden

#8 Sygehuset ville ikke give mig nogen "du skal bare ligge ned et par dage, så er det iorden"
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#16 davenport 20 år siden

Jeg sidder og skriver ressourceprofil. Det er et yderst langsommeligt arbejde. Profilen kan afgøre pågældenes fremtid, så det er meget vigtigt at det bliver lavet helt korrekt.
Men damn det tager tid!

Jeg må hellere gå ud og ryge.

Jeg vil hjem!

Nu!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Scherlund 20 år siden

#16 Jeg blev sat til at lave min egen ressourceprofil da jeg skulle have sådan en. Det tog da ikke mere end en lille time at lave. Men det er nok også nemmere at lave en over sig selv end over end anden udfra et par samtaler.

Lige nu sidder jeg og laver litteratur liste. Mens jeg høre på skumle historier fra sønderjylland.

HJÆLP!
Gravatar

#18 tiny 20 år siden

Hvilke skumle historier fra Sønderjylland? Som Sønderjyde (Alsing) bliver man jo nysgerrig...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#19 davenport 20 år siden

Hører du L:Ron Scherlund? Det er indbegrebet af skummel Sdr. Jyde - Jyden Fra Syden :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 stefsims 20 år siden

Er lige kommet hjem. Konen skulle have mødregruppen på besøg idag (på min fridag) så jeg forsvandt ud af huset.
Turen gik til Stereo Studio og Hifi Klubben.
Stereo Studio besøget blev til nogle dvd'er og en cd.
I Hifi Klubben hørte jeg på mine næste højtalere - Dali Ikon 6
Fuck en lækker lyd. Jeg testede dem med både klassisk, pop, rock og det der er meget tungere.
Så nu ser min ønskeliste således ud:
NAD 763v2 forstærker
4 stk Dali Ikon 6
2 stk Dali Ikon 2
eller bare et gavekort til klubben på 30000kr :)
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: