#181 De har også kontor i Århus, så hvis jeg er heldig så blive det der istedet, da jeg er først mand på det projekt de skal til at starte op hvis jeg får det.
#183 Jo tak :D han ringer og bestiller tid hos mig lige efter jul...så i toget og afsted mod Kbh. mens de gamle nørder fra Thisted sidder i min lejlighed og nørder den.
Er lige kommet hjem efter de sidste timer i dette semester. Dejligt md ferie. Ikke dejligt med den skøjtebane* man skulle bruge for at komme hjem. Talte 7 personer der enten lå på jorden eller var ved at rejse sig op, samt en der blev hentet af ambulance på min lille tur hjem.
Nu sidder jeg og spiser pistacenødder mens jeg ømmer mig efter min egen tur i asfalten. Bare det snart blev jul. *også kaldet en cykelsti
Hvis du har mulighed for det, så kan du evt. prøve i Ikea, hvis du vil have en boxmadras. De har en eller anden garanti for at du kommer til at sove ordenligt, så du kan levere den tilbage indenfor en måned, hvis den ikke passer dig ordenligt.
#181 dyg 20 år siden
#182 cyberzed 20 år siden
#183 dyg 20 år siden
#184 filmz-sparrowed 20 år siden
#185 cyberzed 20 år siden
#186 Scherlund 20 år siden
bruge for at komme hjem. Talte 7 personer der enten lå på jorden eller var ved at rejse sig op, samt en der blev hentet af ambulance på min lille tur hjem.
Nu sidder jeg og spiser pistacenødder mens jeg ømmer mig efter min egen tur i asfalten. Bare det snart blev jul.
*også kaldet en cykelsti
#187 cyberzed 20 år siden
#188 chronaden 20 år siden
#189 filmz-Kadann 20 år siden
#190 cyberzed 20 år siden