#100 Ok det var rart at høre. Jeg tror vist det er et AGP2 port.
Jeg tror bare jeg køber et af de ovennævnte kort, da de er forholdsvis billige. Jeg tror ikke jeg får så meget for pengene ved at købe et dyrt kort, set i forhold til hvor gammel og langsom min computer er nu.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
De sender ret tit filmene længe før udgivelsesdatoen. Jeg fik f.eks. "Serenity" 2-3 uger før udgivelsesdatoen og endnu ikke oplevet at jeg ikke har fået en vare før tid, hvis jeg har forudbestilt den fra Axel.
#104 Det er desværre en af de projekter der har fået lov til at ligge i skuffen her på det sidste mens jeg har haft mega travlt med arbejdet. Det er dog ikke glemt men det får kun 5 min. perioders arbejde engang imellem.
#101 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg tror bare jeg køber et af de ovennævnte kort, da de er forholdsvis billige. Jeg tror ikke jeg får så meget for pengene ved at købe et dyrt kort, set i forhold til hvor gammel og langsom min computer er nu.
'Cause I'm evil"
#102 filmz-Kadann 19 år siden
Efter hvad jeg lige kunne se, er det en 4xAGP port der sidder på, så alle nye kort skulle virke i det.
#103 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg fik en mail i går aftes om at de tre Star Wars limited edition var blevet afsendt, ikke tosset.
Når Blade Runner så endelig kommer, er det ligefør at jeg kan sende laserdiscafspilleren på pension.
#104 DarkLight 19 år siden
EDIT: og så var jeg lige inde på Kadann's samling og det mindede mig om, hvad der nogensinde blev af CyberZed's DVD projekt?
#105 filmz-Kadann 19 år siden
De sender ret tit filmene længe før udgivelsesdatoen. Jeg fik f.eks. "Serenity" 2-3 uger før udgivelsesdatoen og endnu ikke oplevet at jeg ikke har fået en vare før tid, hvis jeg har forudbestilt den fra Axel.
#106 cyberzed 19 år siden
#107 DarkLight 19 år siden
Hvis det var mig ville jeg nok smide et lille pænt tomt index.html op :)
#108 lagoni 19 år siden
#109 cyberzed 19 år siden
#110 filmz-Kadann 19 år siden
Det er kun visse varer man får det, så vidt jeg ved.