Gravatar

#21 stefsims 19 år siden

Er ved at pakke. Skal på tillidsmandskursus i hele den kommende uge. Gider ikke, men det er da bedre end arbejde...
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#22 lagoni 19 år siden

Jeg er lige kommet hjem efter at have haft besøg af min mor og søster. Fik blandt andet købt et spisebord med tilhørende stole, en støvsuger og en masse mad. Luner dejligt her sidst på månenden når mor betaler halvdelen af bordet og al maden og småting. Flytning er dyrt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 dyg 19 år siden

#22 - Jeg vil også flytte!! Var i Ikea med familien i går, de købte ind, mens jeg blot hentede inspiration. Det kribler virkeligt i fingrene, jeg vil have mit eget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#24 filmz-incubus 19 år siden

Sidder og venter på at det holder op med at regne, så jeg kan bestille og derefter hente pizza.... er ikke interesseret i en druknet Vesuvio med bacon.... :(
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#25 lagoni 19 år siden

Ja, det er rigtig rart med sit eget. Glæder mig til det er færdigindrettet her, men det tager vist lidt tid.

Nu er jeg i færd med at gennemrode alt for at finde nogle skruer til min seng, tror den har bedst af at få nogle ben på snart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 elwood 19 år siden

Hygger mig lidt med Civ4, før jeg skal til og igang med lidt oprydning, og derefter hente mig en pizza.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 filmz-Bruce 19 år siden

Sidder lige og genopdager en gut, som var ligeså stor i USA i 70'erne og start 80'erne som Springsteen. Bob Seger og hans Silverbullet Band.

Der er desværre ingen koncert dvd'ere ude med ham :( Men han har materiale nok til 4 stks. Greatest Hits cd'ere.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#28 dyg 19 år siden

Mmm Pizza.

Gad vide hvordan det går med Herskegut og hans opgave. Jeg savner hans dejlige kommentare om Holme Grill og deres store saftige burgere :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#29 chandler75 19 år siden

# 26 Jeg kan ikke vænne mig til Civ4, men er stadig ivrig bruger af Civ3 :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#30 DarkLight 19 år siden

Blogger lidt.
Lige smidt nogle fritter i ovnen. Ingen pizza til mig. Det var i går :)
Ellers bliver det fortsat ivrigt set Six Feet Under.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: