Jeg er lige kommet hjem efter at have haft besøg af min mor og søster. Fik blandt andet købt et spisebord med tilhørende stole, en støvsuger og en masse mad. Luner dejligt her sidst på månenden når mor betaler halvdelen af bordet og al maden og småting. Flytning er dyrt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#22 - Jeg vil også flytte!! Var i Ikea med familien i går, de købte ind, mens jeg blot hentede inspiration. Det kribler virkeligt i fingrene, jeg vil have mit eget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og venter på at det holder op med at regne, så jeg kan bestille og derefter hente pizza.... er ikke interesseret i en druknet Vesuvio med bacon.... :(
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#21 stefsims 19 år siden
#22 lagoni 19 år siden
#23 dyg 19 år siden
#24 filmz-incubus 19 år siden
#25 lagoni 19 år siden
Nu er jeg i færd med at gennemrode alt for at finde nogle skruer til min seng, tror den har bedst af at få nogle ben på snart.
#26 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 filmz-Bruce 19 år siden
Der er desværre ingen koncert dvd'ere ude med ham :( Men han har materiale nok til 4 stks. Greatest Hits cd'ere.
#28 dyg 19 år siden
Gad vide hvordan det går med Herskegut og hans opgave. Jeg savner hans dejlige kommentare om Holme Grill og deres store saftige burgere :)
#29 chandler75 19 år siden
#30 DarkLight 19 år siden
Lige smidt nogle fritter i ovnen. Ingen pizza til mig. Det var i går :)
Ellers bliver det fortsat ivrigt set Six Feet Under.