Vi har lige diskuteret udsendelsen igår, og sjovt nok er diverse sagsbehandlere ret enige i, at Rudy Frederiksen skal have udvidet hullet i fængsel og hvad der dertil kommer :D (Vi er slet ikke så uanfægtede som man skulle tro nogle gange)
Ellers ringer min telefon off the hook i dag. Folk der ikke gider dit og dat. Det er ved at være belastende efterhånden. Jeg mener, det er regeringen der bestemmer at man skal aktiveres, det er ikke min skyld, at de ikke kan få lov at ligge på sofaen hele dagen.. Træls!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er en ret fed udgave, der er en dobbelside dvd med - på den ene side, alle videoerne og på den anden side b-sider og sjældenheder. Selve coveret er lavet som en bog med masser af billeder fra de gamle albums.
#181 davenport 19 år siden
(Vi er slet ikke så uanfægtede som man skulle tro nogle gange)
Ellers ringer min telefon off the hook i dag. Folk der ikke gider dit og dat. Det er ved at være belastende efterhånden.
Jeg mener, det er regeringen der bestemmer at man skal aktiveres, det er ikke min skyld, at de ikke kan få lov at ligge på sofaen hele dagen..
Træls!
#182 filmz-Kadann 19 år siden
Iiih! Jamen, jeg vil ligge på sofaen hele dagen. ;D
#183 cyberzed 19 år siden
#184 b e c h 19 år siden
Mmm, Massive Attack opsamling...
Har du den vilde udgave med alle videoerne?
#185 filmz-Kadann 19 år siden
Mit hår kan dårligt blive kortere og hvorfor arbejde, når man kan drikke øl? ;)
#186 elwood 19 år siden
Sidder lige nu på arbejde stille og rolig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#187 Captain Vallo 19 år siden
Vild udgave? Videoerne? Aargh ... Nej.
Jeg købte en standard i TP til 80,-
Med eller uden videoer, så er jeg fan'me glad for den!
... men jeg ville nu alligevel gerne ha' haft dem med.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#188 b e c h 19 år siden
Det er en ret fed udgave, der er en dobbelside dvd med - på den ene side, alle videoerne og på den anden side b-sider og sjældenheder.
Selve coveret er lavet som en bog med masser af billeder fra de gamle albums.
Den her Massive
#189 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tænkte at det måske var på tide med en opdatering, så vi kan se hvad folk har fået af nye og lækre ting. :)
#190 dyg 19 år siden