Sidder og ser VH1 Rock Honors på VH1 (big frigging surprise). De honorerer bl.a. Queen, som også optræder. Som sanger har de naturligvis Paul Rodgers, og fy for den.
Jeg synes på ingen måde han passer ind, han har langt fra en stor nok stemme til de sange, og desuden lyder han bare ringe :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#36 Godt link. Jeg har lige føjet det til foretrukne. Jeg er bidt af en gal skotte med whiskyånde, men jeg får alt for sjældent prøvet de mere avancerede mærker.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#31 dyg 19 år siden
Jeg synes på ingen måde han passer ind, han har langt fra en stor nok stemme til de sange, og desuden lyder han bare ringe :(
#32 filmz-Kadann 19 år siden
#33 filmz-incubus 19 år siden
Uuuuuuh.... hvilken, om man må spørge???
#34 filmz-Kadann 19 år siden
En 15 års single malt, fra Aultmore - en i Whisky Galore serien.
Og så fik jeg også en flaske English Harbour 5 års rom, som bare er superlækkert.
#35 filmz-incubus 19 år siden
Spændende sager! Hvor kan man købe den der Aultmore???
#36 filmz-Kadann 19 år siden
Du kan finde en forhandler her: http://www.lago.dk/show_depts.asp
:)
Gør dig selv den tjeneste at kaste de der omkring 200-250 kr. efter en falske English Harbour, det er virkelig lækre sager.
#37 Benway 19 år siden
#38 filmz-Kadann 19 år siden
Du kan altid høre din lokale vinhandler, hvis han findes på siden, da de tit holder vinsmagning.
Det er min onkel der står bag LAGO, sammen med en kammerat og ham der har fået mig hooked på whisky og rom af den gode slags. :)
#39 filmz-herskegut 19 år siden
Det er da rart at der bliver tænkt på mig i mit fravær :-P
Men afleverde mit projekt i fredags, og har i de sidste 3 uger levet lidt for meget af de dejlige brugere :-D
Som sagt, så må du jo komme forbi en dag, jeg giver burgere - du giver brew's ;-)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#40 dyg 19 år siden