Jeg sidder og prøver at forudsige hvilke spørgsmål, jeg kan blive stillet i morgen. En sød dame fra P4 (Regionalen i Næstved) ringede og spurgte, om jeg ikke kunne komme til et interview i deres direkte lørdags-morgenradio. Det' altså bare ikke lige mig, sår'n noget. Men det er da go' reklame for bogen, I guess. Nu handler det så om at time nattens filmkiggeri, så jeg ikke først kommer i seng klokken 4 ... igen, og dermed ikke har evnen til at udtrykke mig verbalt i morgen meget tidlig.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Og så er der begyndt at komme video'er fra hans plade.
[url= The Deal Comes Down[/url], med Scarlett Johansson.
[url= Dylan reklame[/url]
Og så de 4 video'er fra Modern Times deluxe udgave (ingen af sangene er med på selve DVD'en, det er ældre sange).
[url= Irons Bound[/url] [url= have changed[/url] Er vild med den. Med Michael Douglas og Downey jr. [url= Sick[/url] [url= in my Eyes[/url]
Og så står der længere nede på denne side, at der udkommer en ny Dylan plade "Blues" ifbm. Modern Times, som indeholder Dylans bedste blues numre. Super!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der har været intensiv tumult mht min boligsituation de sidste par dage, hvilket aldrig er sjovt når man er studerende i København og har nøje planlagt i hvert fald de næste par år frem.
Efter det boblende helvede af et ejerboligslagsmål med min ex. i tre sindsyge måneder sidste år, gik jeg ud som taberen da hun (læs: hendes far) var økonomisk bedre stillet end jeg og købte min halvdel ud. Heldigvis kom en god ven ind i billedet og tilbød at jeg kunne fremleje hans lejlighed i min. to år, ellers havde jeg været vildt fucked. Nu skal han et år efter til at sælge lejligheden, så jeg har været igang med den store boligsøgning hvilket kan være svært, hvis man leder efter lejebolig og føler sig for gammel til kollegieværelser. :) Min nuværende kæreste har tilbudt at jeg kan flytte ind hos hende, men i frygt af fordomstid, prøver jeg nu alligevel at finde noget andet...derfor: Hvis nogen lige står med en lejlighed (eller 1. sal eller whatever) i København eller omegn, de af en eller anden grund ikke bruger til noget, må man gerne skrive til mig! ;)
Jeg er ikke i lige så slem nød som dolphinfriendly, men skulle man have en en billig andels-, leje- eller ejerlejlighed (i nævnte prioritering) i København eller Lyngby ville jeg da også være YDERST interesseret!
Plejer min hovedpine. Var hjemme fra byen kl 0830, hvor der blev sluttet af med kaffe og bailey på et morgenværtshus.
Jeg har nu officielt memoreret jukebox-nummeret til Pay Me Down på alle byens pubs. Jeg kan ikke helt bestemme om det er ret sejt eller total ynkeligt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#201 DarkLight 19 år siden
Dem brugte jeg prompte på en Denon 1730. Wepiii
#202 filmz-Bruce 19 år siden
#203 davenport 19 år siden
...og en ekstra regning på 6000,- til skattefar... >:/
#204 Captain Vallo 19 år siden
Bummer.
Jeg sidder og prøver at forudsige hvilke spørgsmål, jeg kan blive stillet i morgen.
En sød dame fra P4 (Regionalen i Næstved) ringede og spurgte, om jeg ikke kunne komme til et interview i deres direkte lørdags-morgenradio. Det' altså bare ikke lige mig, sår'n noget. Men det er da go' reklame for bogen, I guess.
Nu handler det så om at time nattens filmkiggeri, så jeg ikke først kommer i seng klokken 4 ... igen, og dermed ikke har evnen til at udtrykke mig verbalt i morgen meget tidlig.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#205 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#206 filmz-Bruce 19 år siden
Og så er der begyndt at komme video'er fra hans plade.
[url= The Deal Comes Down[/url], med Scarlett Johansson.
[url= Dylan reklame[/url]
Og så de 4 video'er fra Modern Times deluxe udgave (ingen af sangene er med på selve DVD'en, det er ældre sange).
[url= Irons Bound[/url]
[url= have changed[/url] Er vild med den. Med Michael Douglas og Downey jr.
[url= Sick[/url]
[url= in my Eyes[/url]
Og så står der længere nede på denne side, at der udkommer en ny Dylan plade "Blues" ifbm. Modern Times, som indeholder Dylans bedste blues numre. Super!
#207 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#208 dolphinfriendly 19 år siden
Efter det boblende helvede af et ejerboligslagsmål med min ex. i tre sindsyge måneder sidste år, gik jeg ud som taberen da hun (læs: hendes far) var økonomisk bedre stillet end jeg og købte min halvdel ud. Heldigvis kom en god ven ind i billedet og tilbød at jeg kunne fremleje hans lejlighed i min. to år, ellers havde jeg været vildt fucked. Nu skal han et år efter til at sælge lejligheden, så jeg har været igang med den store boligsøgning hvilket kan være svært, hvis man leder efter lejebolig og føler sig for gammel til kollegieværelser. :) Min nuværende kæreste har tilbudt at jeg kan flytte ind hos hende, men i frygt af fordomstid, prøver jeg nu alligevel at finde noget andet...derfor: Hvis nogen lige står med en lejlighed (eller 1. sal eller whatever) i København eller omegn, de af en eller anden grund ikke bruger til noget, må man gerne skrive til mig! ;)
#209 McPeter 19 år siden
#210 DarkLight 19 år siden
Jeg har nu officielt memoreret jukebox-nummeret til Pay Me Down på alle byens pubs. Jeg kan ikke helt bestemme om det er ret sejt eller total ynkeligt :)