Gravatar

#41 filmz-Bruce 19 år siden

...og har i de sidste 3 uger levet lidt for meget af de dejlige brugere :-D

Giver brugerne dig penge, eller hvad? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#42 dyg 19 år siden

Nej, men de smager godt, du skulle prøve engang :] Sådan en stor luns af Kadann, mums. Men hold dig fra adminsene, de er ikke gode.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 filmz-lbw 19 år siden

[fodbold]
Så kom [url=
]Aggers perle[/url] på youtube...
[/fodbold]
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#44 dyg 19 år siden

#43 - Den kom da i går:]

Min onkel gik i panik over ikke at have set målet, og kunne ikke vente til nyhederne, så jeg måtte finde den til ham i går.

Men det er virkeligt et flot spark, han har garanteret trænet lidt med Gerrard, Riise, Aurelio og Alonso :)
Gravatar

#45 filmz-Bruce 19 år siden

#42 Jeg skal holde mig til til min diæt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#46 dyg 19 år siden

Dvs. udelukkende dårlige skuespillere og elendige directors?
Gravatar

#47 dolphinfriendly 19 år siden

Jeg er gået igang med det helt store "Projekt Anime", simpelthen fordi det er et område jeg ikke har den store indsigt i. Min kæreste arbejder i en Blockbuster, derfor har jeg relativt store muligheder for at udforske de umiddelbart mest kommercielle af slagsen. Cinemateket har anime tema i næste månede, hvilket også giver nogle interessante muligheder.

Ikke at det er blevet til fandens meget indtil nu, men har her til aften set "Appelseed" og "Ghost In The Shell". Begge film var ganske ok, men syntes ikke de var fantastiske. "Akira" og "Grave Of The Firefly" ligger og venter på skrivebordet, føler dog kvotentien er nået for i nat...så har tænkt mig at lure lidt "Alias" i stedet.

Anime anbefalinger modtages gerne! :)

Gravatar

#48 El vez 19 år siden

#47 Af dem du har fat i, er "Ghost In The Shell" helt sikkert nummer 1 i min bog. Dejligt dystert sci-fi, uden alt for meget ævl, og ikke over the top som du sikkert vil finde "Akira" :)

En anderledes og mere lettilgængelig (ikke negativt ment) anime-kreatør er Hayao Miyazaki, der laver anime film af ekstrem høj kvalitet og skala. Både animation og manuskript er af glimrende standard i de film jeg har set af ham. De tæller,
- Mononoke-hime aka. Princess Mononoke
- Kaze no tani no Naushika aka. Nausicaä of the Valley of the Winds
- Sen to Chihiro no kamikakushi aka. Spirited Away aka. Chihiro og Heksene
- Hauru no ugoku shiro aka. Howl's Moving Castle aka. Det levende slot (Anmeldelse på forsiden)

...de to sidstnævnte kan fås på dansk dvd og er garanteret at finde hos BlockB. Hvis du kan lide dem må du endelig ikke snyde dig for de førstnævnte, der er i særklasse, og kan fås til godt 100kr online.

Af andre Miyazaki titler har jeg også fået anbefalet (men endnu ikke set): My neighbor Totoro, Kiki's delivery service, Porco Rosso og Castle in the sky.

Jeg forstår iøvrigt ikke hvordan Akira blev udråbt til at være så stort et Anime mesterværk, fire år efter Miyazakis Nausicaä, der er længder bedre.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#49 El vez 19 år siden

I en lidt anden boldgade kan jeg anbefale Tokyo Godfathers og Millennium Actress af Satoshi Kon. Det er lidt mere voksne og jordbundne film der for så vidt ligeså godt kunne være lavet som spillefilm, men fungerer ganske glimrende med smukke animationer og rørende fortællinger. Det er dog ikke sikkert de er at finde på blockbusters hylder.

Kon har også lavet Perfect Blue som jeg har liggende på hylden og skal kigge nærmere på indenfor den næste uges tid.

Man skal heller ikke glemme den forholdsvis nye opfølger til Ghost In The Shell, Innocence, der er en fryd for øjet, selvom indholdet ikke er på højde med 1'eren.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#50 DarkLight 19 år siden

Dagens første kop kaffe. Træt og ugidelig.
Velkommen til en ny uge, filmz.
Lige meget hvilken DVD der måtte ligge i din afspiller.

"It's just another manic Monday
I wish it was Sunday"
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: