Gravatar

#61 dyg 19 år siden

#60 - Jeg tror også det var omvendt. At DL gemte sig i en piges bukser og så overfaldte hende dagen derpå.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#62 DarkLight 19 år siden

Haha, sjovt. Eller var det hun nærmest gemte sig i mine og overfaldt mig dagen efter, da jeg ville tage dem på og forlade hendes lejlighed? Sandheden er derude.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#63 cyberzed 19 år siden

Der er vidst en der burde se Liar Liar igen :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#64 filmz-kaotmus 19 år siden

#52: Jeg troede du var imod filmpirater, Bruce :-)

De er i øvrigt sjove, og Microsoft ville nok stå sig bedst ved selv at lægge dem op, og vise sig som et firma med humor (videoerne forsvinder alligevel aldrig nu, de flytter kun til andre sites).
Gravatar

#65 filmz-Bruce 19 år siden

#64 Det er jeg også :) Men da det ikke er et kommercielt produkt, hvor nogle parter lider et økonomisk tab, så vil jeg ikke sidestille det med pirateri. Havde man stødt på video'erne inden man havde set nyhedsartiklen ville man jo ikke vide, Microsoft ville forsøge at få dem fjernet. Og nu plejer video'er på Youtube og Video.Google at være godt filtreret for ulovligt materiale.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#66 DarkLight 19 år siden

Og nu plejer video'er på Youtube og Video.Google at være godt filtreret for ulovligt materiale.

HAHAHAHAHA. Nej! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 Scherlund 19 år siden

#47 Kan kun være enig i alt det El Vez skriver. Vil dog også foreslå dig at se Jin Roh (Wolf Brigade), Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Tsuiokuhen (Samurai X: Reminiscence), Rurouni Kenshin: Seisouhen (Samurai X: Reflection) samt Hosie No Koe (Voices of a Distant Star)
Så vidt jeg ved er ingen af dem kommet som R2DK. Men det burde ikke afholde dig fra at se filmene :)

Skal til at skrive et lille brev til DSB. Hver lige et smut i Esbjerg i går. Det gik også fint indtil hjemturen. Man når lige ind i toget inden man ser at der står Fredericia som destination. Dette må naturligvis være en fejl da infotavlerne på perronen sagde at toget skulle til Østerport. En bange anelse begynder dog at snige sig ind. Fat i konduktøren og ganske rigtigt. Toget køre til Fredericia hvor fra vi skal med en bus til middelfart og derfra med at andet tog. Der er nemlig planlagt sporarbejde på Lillebæltsbroen. Dette kan selvfølgelig ikke være rigtigt da jeg tjekkede køreplanen lørdag nat lidt i midnat og valgte netop den afgang for at slippe for busturen. Men det er selvfølgelig ikke noget den indtil da flinke konduktør kan gøre for.
Da vi endelig ankommer til Fredericia bliver vi placeret i nogen busser som nok er fra ca. 1960. Det føltes i hvert fald sådan. I bussen falder jeg så i snak med nogen fra den anden vogn fra toget. De har så fået at vide fra den samme konduktør at det skyldtes planlagt malerarbejde. Det er så nu at jeg gerne vil vide hvorfor manden skifter historie alt efter om han er ved rygerne eller ved ikke rygerne.
I Middelfart står der så et tog og venter på folk. Fint nok. Da folk får sat sig kommer der en anden konduktør igennem toget og nævner kort at dette er regional toget til Odense og de lige venter på at IC toget til Østerport kommer over på det andet spor. Rart for dem der skal længere end Odense. De fleste folk er nu nød til at skynde sig ud af toget og skynde sig over på den anden perron. Det kunne have været rart med lidt information eller måske bare et skilt der viste vej.
Personligt var jeg ret ligeglad. Jeg skulle alligevel til Odense og havde ikke den store energi til at skifte tog. Vores regionaltog får så lov til at køre først. Det vil sige at IC toget skal køre lige bagved og vente på at vi stoppe ved alle stationer. Kl. 00:02 ankommer jeg til Odense banegård. IC toget kommer ca. 00:05. Planlagt ankomst er 23:10.

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er afhængig af DSB til hverdag. Især når de røvrender deres kunder på den måde.

Resten af dagen kommer til at stå på afslapning. Måske en lille film.
Gravatar

#68 davenport 19 år siden

Øv, jeg har bare en træls dag.
Jeg er kommet i et ugideligt humør, og er generelt bare træt af alting.
Gad vide om efteråret er på vej?

Har hele weekenden haft lyst til at se en WAU-film, hvilket sker alt for sjældent.

Kæresten er i Bilka, jeg håber hun har noget godt med hjem til noget godt aftensmad.. Jeg har lyst til hvidkål i dag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#69 lagoni 19 år siden

Jeg har lige rettet en vens bacheloropgave igennem for grammatik- og kongruensfejl, hun læser vist noget nanobioscience eller sådan noget. Aldrig har jeg fattet så lidt af en tekst.

Nu er jeg ved at sætte mine dvd'er på plads, vil prøve at sætte dem i alfabetisk rækkefølge denne gang, det er et større projekt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#70 McPeter 19 år siden

#69 - hehe, er det den klassiske "anlæg og DVDer først" indflytningstaktik? Den plejer jeg også at bruge - nærmest helt automatisk... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: