Se disse inden de bliver fjernet!!! Træningsvideoer til Microsoft lavet af Ricky Gervais (The Office), hvor han spiller David Brent. De er lavet for et 6-cifret beløb og man har fjernet dem fra Youtube, men de er stadig tilgængelige hos video.google.
Er lige blevet færdig med Engle og Dæmoner, og nu sidder jeg og søger efter, ham Berini de nævner der i en masse gange, men han er ikke til at finder hverken på google eller på wikipedia.
Jeg fandt ud af at jeg var blevet bidt af en tæge. Der sad en lille sort ting på mit ben, da jeg hev den af opdagede jeg at det ikke var noget fnuller.
Er der nogen der ved noget om symptomer i forbindelse med et bid? Indtil videre er der ikke nogen ændringer, men jeg ved ikke hvor lang tid der går, før man kan se noget. Det kunne jo være en skovflåt.
Det er hvertfald sidste gang jeg henter bolden når nogen skyder den ind i en busk. Jeg tror faktisk den gemte sig på mine bukser og så overfldt mig da jeg tog dem på næste dag.
Eeeeh, dates der udviklede sig sådan? den er du nødt til at uddybe, for jeg kender ikke mange hunkøn der vil gemme sig i hankøns bukser og poppe ud af dem dagen efter.
#51 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Nå men jeg må vel hellere afslutte et par sager, så de ikke kommer og brokker sig efter min ferie.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#52 filmz-Bruce 19 år siden
Artikel om fjernelsen
Video 1
Video 2
#53 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 filmz-Bruce 19 år siden
#55 MadMartigan 19 år siden
#56 dvjik 19 år siden
Er der nogen der ved noget om symptomer i forbindelse med et bid?
Indtil videre er der ikke nogen ændringer, men jeg ved ikke hvor lang tid der går, før man kan se noget. Det kunne jo være en skovflåt.
#57 El vez 19 år siden
#58 dvjik 19 år siden
Jeg tror faktisk den gemte sig på mine bukser og så overfldt mig da jeg tog dem på næste dag.
http://www.helbredt.dk/flaater.htm
Jeg var lige inde på den her side. Der er stor chance for at det er en flåt. Lille og sort.
#59 DarkLight 19 år siden
Sjovt. Jeg har haft dates der udviklede sig på nøjagtig samme måde.
#60 cyberzed 19 år siden