Hear, hear ;) Fik heldigvis smidt røven indenfor på arbejde kl 05:30, har derfor fri kl 13:30, så kan jeg lige nå en lille morfar, inden jeg skal hente ungerne kl. 15.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Tilbage på arbejde ... har slet ikke lyst i dag ... har mere lyst til at sidde med en god bog i den ene hånd, lidt god musik i ørerne og en kølig drink i den anden hånd.
Skal i gang med ansættelsessamtaler kl. 12 og en masse breve skal skrives og ud inden.
Det der holder mig gående i dag er udsigterne til en på papiret ret så okay uge! I dag er selvfølgelig obligatorisk røvsyg mandag, men den afsluttes dog med en tur til Biocenter Kolding i aften, hvor jeg skal se Superman sammen med fætrene (shit, så kommer jeg heller ikke ordentlig tid i seng i aften). I morgen skal jeg godt nok på arbejde (obligatorisk røvsyg tirsdag), men når jeg kommer hjem er jeg en fri mand!!! Min højtelskede kone har ferie, så hun banker lige til Blåvand med ungerne, hvor de skal i sommerhus med svigermekanikken. Jeg skal være alene hjemme både tirsdag og onsdag efter arbejde!!! Jeg har fri, fri fri!!! Fri og ubegrænset adgang til alle husaltrene – vi snakker lov til at spille pc (læs Titan Quest) fra kl. 14:00 til kl. 02:30 hvis jeg skulle have lyst – eller overdrevet knald på hjemmebioen hele aftenen, uden at skulle tage hensyn til små poder, der sover – jeg har fri, fri FRIIIIII !!! Jeg ved ikke om det skinner igennem, at det har jeg ikke prøvet, siden min datter blev født for lidt mere end 3 år siden ;) Torsdag til lørdag skal jeg så på Seminar (læs ferie) i Skotland. Vi snakker privat jet og 3 dages luksus med konstant kniv og gaffel, besøg på whisky destilleri og forhåbentlig en hulens masse flot natur – tjoo den kommende uge ser fornuftig ud ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Så skal du ikke have lov til at brokke dig ;) Du kan optimere ugen ved at tage et par sygedage, så er du HELT fri, og kan tilmed prøve begrebet "at sove længe". Tirsdag og onsdag er du pludselig syg, men det forsvinder sært nok natten til torsdag, og du tror endda at en flyvetur er lige det der skal til ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og er lidt gnaven over Post Danmark. Mit postbud har fået den geniale idé at smide kvitteringen fra min seneste forsendelse fra cdon ind af min brevsprække, i stedet for en postanmeldelse.. dette gør selvfølgelig at der ikke længere er adresse på pakken og nu kan Post Danmark ikke finde den.
Jeg sidder nu og afventer at distributionen i Taastrup ringer til mig og giver mig nogle visdomsord omkring hvad der skal gøres i sagen.. ikke at jeg regner med at de rent faktisk ringer mig op.
Jeg sidder på job lige nu og storgaber, mens jeg kaster litervis af kaffe i munden.. og glæder mig til i aften, hvor jeg skal ind og se "The Proposition" i Grand.
#31 davenport 19 år siden
#32 wiseguy 19 år siden
Fik heldigvis smidt røven indenfor på arbejde kl 05:30, har derfor fri kl 13:30, så kan jeg lige nå en lille morfar, inden jeg skal hente ungerne kl. 15.
#33 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Tilbage på arbejde ... har slet ikke lyst i dag ... har mere lyst til at sidde med en god bog i den ene hånd, lidt god musik i ørerne og en kølig drink i den anden hånd.
Skal i gang med ansættelsessamtaler kl. 12 og en masse breve skal skrives og ud inden.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 wiseguy 19 år siden
I dag er selvfølgelig obligatorisk røvsyg mandag, men den afsluttes dog med en tur til Biocenter Kolding i aften, hvor jeg skal se Superman sammen med fætrene (shit, så kommer jeg heller ikke ordentlig tid i seng i aften).
I morgen skal jeg godt nok på arbejde (obligatorisk røvsyg tirsdag), men når jeg kommer hjem er jeg en fri mand!!! Min højtelskede kone har ferie, så hun banker lige til Blåvand med ungerne, hvor de skal i sommerhus med svigermekanikken. Jeg skal være alene hjemme både tirsdag og onsdag efter arbejde!!! Jeg har fri, fri fri!!! Fri og ubegrænset adgang til alle husaltrene – vi snakker lov til at spille pc (læs Titan Quest) fra kl. 14:00 til kl. 02:30 hvis jeg skulle have lyst – eller overdrevet knald på hjemmebioen hele aftenen, uden at skulle tage hensyn til små poder, der sover – jeg har fri, fri FRIIIIII !!! Jeg ved ikke om det skinner igennem, at det har jeg ikke prøvet, siden min datter blev født for lidt mere end 3 år siden ;)
Torsdag til lørdag skal jeg så på Seminar (læs ferie) i Skotland. Vi snakker privat jet og 3 dages luksus med konstant kniv og gaffel, besøg på whisky destilleri og forhåbentlig en hulens masse flot natur – tjoo den kommende uge ser fornuftig ud ;)
#35 davenport 19 år siden
Du kan optimere ugen ved at tage et par sygedage, så er du HELT fri, og kan tilmed prøve begrebet "at sove længe".
Tirsdag og onsdag er du pludselig syg, men det forsvinder sært nok natten til torsdag, og du tror endda at en flyvetur er lige det der skal til ;)
#36 wiseguy 19 år siden
#37 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg sidder nu og afventer at distributionen i Taastrup ringer til mig og giver mig nogle visdomsord omkring hvad der skal gøres i sagen.. ikke at jeg regner med at de rent faktisk ringer mig op.
#38 filmz-sanjo 19 år siden
#39 filmz-Kadann 19 år siden
#40 filmz-Kadann 19 år siden