Er lige kommet hjem efter have siddet 45 minutter i et køleskab af en bus, så nu har jeg fået hold i nakken og ryggen - P¤5# og andre grimme ord om HUR - det gjorde ikke bedre at chaufføren kørte som en brækket arm så man heller ikke føle sig særlig sikker.
Nå jeg vil snuppe et par bruffen'er og håbe på at jeg kan få noget søvn ...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr pokkers til start på en weekend !
Er lige kommet hjem fra vagtlægen...med et forstrukket ledbånd... *suuuk* Og håndboldsæsonen er lige om hjørnet - perfekt timing... Så nu har jeg altså en fridag...gad vide om man så ikke skulle få set en eller to af de film der ligger og stadig ikke er blevet set... (empire of the sun, hybridmanden, el bola, confidence...) ;)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Vil selv prøve at få sovet lidt ind jeg skal ind og se "Superman Returns" i aften, så jeg ikke falder i søvn derinde, efter HUR totalt ødelagde min nat :-/
Istedet for at sætte mig til at se en af ovennævnte film (#24) falder jeg i staver til.....'Vagabonderne paa Bakkegaarden'... Ja ja, jeg giver bare ledbåndet skylden...!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Er lige kommet hjem fra en uge i familiens klør, og ser nu, at jeg har en million tråde, der skal læses igennem, det bliver en hård omgang, men jeg skal nok klare det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er træt som Khader efter en tur i bazaaren, fordi jeg har lavet hus hele weekenden. Jeg kan snart ikke hænge sammen, og der er lang tid til (arbejds)-dagen er færdig og (flytte)-dagen kan fortsætte. Men vi sov 1. nat i det nye hus. Men det giver ikke meget søvn et nyt sted, og kattene var noget forvirrede.. Indtil videre behøver vi ikke skændes om hvad vi skal se i tv, for vi kan kun modtage TV2.
Fik jeg nævnt, at jeg er træt??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Træt - er i den grad dagens kodeord. 4 timers søvn i nat og 3 timer natten før - brænd ikke dit lys i begge ender, eller hvordan er det nu? Anyways jeg er fuldtændig på bølgelængde Davenport og føler selvfølgelig med dig ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#21 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Nå jeg vil snuppe et par bruffen'er og håbe på at jeg kan få noget søvn ...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr pokkers til start på en weekend !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 filmz-Bruce 19 år siden
#23 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#24 mini_jette 19 år siden
Så nu har jeg altså en fridag...gad vide om man så ikke skulle få set en eller to af de film der ligger og stadig ikke er blevet set... (empire of the sun, hybridmanden, el bola, confidence...) ;)
#25 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Vil selv prøve at få sovet lidt ind jeg skal ind og se "Superman Returns" i aften, så jeg ikke falder i søvn derinde, efter HUR totalt ødelagde min nat :-/
#26 Captain Vallo 19 år siden
I stedet faldt jeg over dette klip med [url= Smartass[/url] ...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#27 mini_jette 19 år siden
Istedet for at sætte mig til at se en af ovennævnte film (#24) falder jeg i staver til.....'Vagabonderne paa Bakkegaarden'... Ja ja, jeg giver bare ledbåndet skylden...!
#28 dyg 19 år siden
#29 davenport 19 år siden
Jeg kan snart ikke hænge sammen, og der er lang tid til (arbejds)-dagen er færdig og (flytte)-dagen kan fortsætte.
Men vi sov 1. nat i det nye hus. Men det giver ikke meget søvn et nyt sted, og kattene var noget forvirrede..
Indtil videre behøver vi ikke skændes om hvad vi skal se i tv, for vi kan kun modtage TV2.
Fik jeg nævnt, at jeg er træt??
#30 wiseguy 19 år siden
4 timers søvn i nat og 3 timer natten før - brænd ikke dit lys i begge ender, eller hvordan er det nu? Anyways jeg er fuldtændig på bølgelængde Davenport og føler selvfølgelig med dig ;)