Gravatar

#241 dyg 19 år siden

#239 - Ved Amazon.com er du 99% sikker på at blive taget i tolden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#242 mini_jette 19 år siden

#241 Der er måske forskel på amazon.com og amazon.co.uk? For jeg er aldrig blevet taget i tolden med amazon.co.uk....
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#243 dyg 19 år siden

Ja, .com sender fra usa, .co.uk sender fra england, og der har du endda også betalt dansk moms, hvilket jeg ikke er sikker på du gør ved .com.
Gravatar

#244 chandler75 19 år siden

Nej, det gør man ikke fra .com.

Fra .uk ryger momsen på når man tjekker ud.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#245 dyg 19 år siden

Ok, mente nok, men er efterhånden så længe siden jeg har købt ved .com, at jeg ikke kunne huske det. Det er sjældent at .com har tilbud, der kan klare forsendelse og told/moms/afgift oveni prisen.
Gravatar

#246 mini_jette 19 år siden

#243... Okay, jeg var nu godt klar over at com sender fra the big us of a og co.uk fra england... Muligvis er jeg kvinde, men gør mig nu ikke dummere end jeg er..!
Var dog ikke klar over det med momsen... skidt, det var stadig gode tilbud, jeg fik derfra de gange jeg har handlet med dem...
Gravatar

#247 dyg 19 år siden

Men ting der sendes fra mainland UK kan ikke tages i tolden, da det sendes fra et EU-land, hvorimod ting fra USA fint kan tages i tolden.

Når en tolder ser en kasse med et stort fedt Amazon.com på, så smiler han sødt, og tager kassen til side :)
Gravatar

#248 mini_jette 19 år siden

Haha... Så må jeg have været heldig de få gange jeg har handlet fra USA for jeg er nu aldrig blevet snuppet...
Gravatar

#249 dyg 19 år siden

Det har du ja, jeg har ikke handlet så meget ved Amazon.com, men den har været sikker hver gang, ligeså fra amazon.co.jp.
Gravatar

#250 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Mine til Danmark er altid blevet snuppet, så nu ryger de altid forbi min kone eller svigermor først, og kommer så sammen med andre gode sager når jeg får post hjemmefra.

Desuden når man betaler dansk moms er der ikke sparet det store i mange tilfælde, da deres porto er temmelig høj.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: