Sidder og fundere om jeg skal skrive en klage til billetnet omkring at min bestilling endnu engang er gået tabt på grund af problemer med deres systemer :-/
I tidernes morgen, førend jeg så lyset fra film, røg pengene på musik. Nu bliver det vel til to CD'ere om året og lige nu har jeg vidst gjort de bedste køb for året. Bob Dylans nye "Modern Times" og Tom Petty "Highway Companion".
Modern Times Dylan kommer rundt i traditionel rock'n'roll, country, folk, nærmest swing og blues. Respekt for Dylans fantastiske musik i 60'erne, men jeg vil påstå hans musik udspil de sidste 10 år, er MINDST ligeså godt, hvis ikke af mere konsistent høj kvalitet. At være i branchen så mange år og så stadig kunne vise nye sider af sig selv i gamle genrer og tekstmæssigt stadig have oceaner på hjerte, det er klasse. Repeat - repeat - repeat ...
"Modern Fimes" får
6/6
og jeg er ikke bange for at klistre klicheen "mesterværk" på coveret!
Highway Companion To strofer, så ved man dette er Tom Petty og umiskendeligt Jeff Lynne (ELO) produceret sydstats lyd.
Some things never change and some things never should!
Hvis man tror Petty efterhånden må lyde træt, så hør "Down South" på høj volume og forsøg at lade være med at trampe takten med fødderne. Der er et par svage indslag, men det fjerner ikke indtrykket af et meget stærkt Petty album. Forstår godt Red Hot Chili Pepers finder inspiration i hr. Pettys numre.
5/6
To albums, som fortjener at fjerne rydde plads i toppen af playlisterne i radioen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har lige lagt sidste hånd på at fikse/opgradere/geninstallere mine forældres computer. Bundkortet var åbenbart smuttet sig en tur, så det måtte lige have et par nye dele.
Så det blev til en lille og billig Sempron og et billigt Asus-board, som selvfølgelig gav problemer i forhold til deres Windows XP, men det blev så fikset med et opkald til Microsoft i går aftes.
Så nu skulle den gerne kunne klare sig 2-3 år igen, før der skal pilles ved hardwaren, med mindre selvfølgelig harddisken eller PSU'en står af.
#236 Har desværre aldrig set manden live, men har godt hørt han er meget op og ned mht. koncerter. For 4-5 år siden gav han vidst en legendarisk koncert i Globen i Stockholm. Vil man have cremen live hver eneste gang, så må man jo se Springsteen :) Men uanset jeg er boss fan siden 78, så slår denne Dylan CD alt, hvad bossen har lavet de sidste 10 år! Der er ikke et nummer, som ikke blot skal spilles for fuld hammer og så er den indspillet i studie som om det var live.
Jeg lægger 1000 kr. på, at denne CD vinder prisen for bedste rock udgivelse i 2006. Jeg kan ikke slukke for den og jeg ville blot ønske den var til at få på SACD.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#231 lagoni 19 år siden
Er forresten bestået min reeksamen, så alt i alt en god dag.
#232 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder og fundere om jeg skal skrive en klage til billetnet omkring at min bestilling endnu engang er gået tabt på grund af problemer med deres systemer :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#233 davenport 19 år siden
#234 filmz-Bruce 19 år siden
Modern Times
Dylan kommer rundt i traditionel rock'n'roll, country, folk, nærmest swing og blues. Respekt for Dylans fantastiske musik i 60'erne, men jeg vil påstå hans musik udspil de sidste 10 år, er MINDST ligeså godt, hvis ikke af mere konsistent høj kvalitet. At være i branchen så mange år og så stadig kunne vise nye sider af sig selv i gamle genrer og tekstmæssigt stadig have oceaner på hjerte, det er klasse. Repeat - repeat - repeat ...
"Modern Fimes" får
6/6
og jeg er ikke bange for at klistre klicheen "mesterværk" på coveret!
Highway Companion
To strofer, så ved man dette er Tom Petty og umiskendeligt Jeff Lynne (ELO) produceret sydstats lyd.
Some things never change and some things never should!
Hvis man tror Petty efterhånden må lyde træt, så hør "Down South" på høj volume og forsøg at lade være med at trampe takten med fødderne. Der er et par svage indslag, men det fjerner ikke indtrykket af et meget stærkt Petty album. Forstår godt Red Hot Chili Pepers finder inspiration i hr. Pettys numre.
5/6
To albums, som fortjener at fjerne rydde plads i toppen af playlisterne i radioen.
#235 filmz-Kadann 19 år siden
Så det blev til en lille og billig Sempron og et billigt Asus-board, som selvfølgelig gav problemer i forhold til deres Windows XP, men det blev så fikset med et opkald til Microsoft i går aftes.
Så nu skulle den gerne kunne klare sig 2-3 år igen, før der skal pilles ved hardwaren, med mindre selvfølgelig harddisken eller PSU'en står af.
#236 filmz-sanjo 19 år siden
God anmeldelse af Dylan's nye album. Men man mister sgu lidt respekt for manden når man hører ham Live.
#237 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg lægger 1000 kr. på, at denne CD vinder prisen for bedste rock udgivelse i 2006. Jeg kan ikke slukke for den og jeg ville blot ønske den var til at få på SACD.
#238 filmz-Bruce 19 år siden
#239 filmz-sanjo 19 år siden
#240 filmz-Bruce 19 år siden