#102 Cockney siger du, hvor ligger den henne af ?? Ville ellers sige at Tir Na'Nok er en herlig Pub :)
Skål Filmz :D
sidder og er færdig med mit 2 sidste skoleforløb her idag.. så nu drikkers der pils i klassen!
edit et lille kig på google, og nu ved jeg hvor det er, kendte det egentlig godt, men har aldrig været derinde :) må jeg hellere få prøvet en af dagene.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#101 filmz-Kadann 19 år siden
#102 DarkLight 19 år siden
@CyberZed: Godt at se du færdes i de rigtige kredse :P
#103 davenport 19 år siden
Det bliver efter alt at dømme en éen-mandsfest...
#104 DarkLight 19 år siden
Jeg fejre dagen med en fyraftensøl på arbejde. Så en "hurra!-weekend!" øl på Salto.
Og så er alle mine "ikke-i-byen"-tanker til den tid forsvundet, og så er Live på Gate7 jo oplagt :)
Wuhuu! En Aston Martin '66!
#105 filmz-herskegut 19 år siden
Cockney siger du, hvor ligger den henne af ??
Ville ellers sige at Tir Na'Nok er en herlig Pub :)
Skål Filmz :D
sidder og er færdig med mit 2 sidste skoleforløb her idag.. så nu drikkers der pils i klassen!
edit
et lille kig på google, og nu ved jeg hvor det er, kendte det egentlig godt, men har aldrig været derinde :) må jeg hellere få prøvet en af dagene.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#106 DarkLight 19 år siden
Ja. Og Tir Na'Nok er også forbasket godt. Var det ikke noget med Evig ungdom eller sådan noget?
#107 filmz-herskegut 19 år siden
Ved at Waxies, betyder "de gamle irske koner, som laver starinlys" :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#108 cyberzed 19 år siden
@DarkLight vi holdt til derinde inden vi smuttede i Athletion til D:A:D koncert sidste jeg var inde i selve Århus.
#109 chronaden 19 år siden
KOM NED OG HILS! :D
#110 DarkLight 19 år siden
Men så kan I da omkomme af grin her. Se mesteren på slap linie her