Hehe.. jeps. Jeg stammer selv fra Nakskov og mine forældre er lige vendt tilbage til lolland efter at have boet på sjælland i små 20 år, så jeg skulle lige ind og se byen. Samtidig har min onkel en butik i Nakskov, som jeg lige handlede proviant hos. :)
Sidder og spiser Sushi imens jeg spekulerer på hvordan jeg skal overkomme den nuværende krise. Mit udklædningstøj til aftenens fastelavnsfest ligger i sønderjylland. Dejligt at finde ud af samme dag som det skal bruges, og efter at genbrugsbutikkerne er lukkedet.
#21 davenport 19 år siden
#22 filmz-Kadann 19 år siden
2 stk. Ale no. 16
1 stk. cigar
en pakke Pringles
en pose slik
Og så fik jeg lige en halv flaske Duncan Taylor´s "Big Smoke 60" som tak for at jeg havde hjulpet med lidt med nogle computerproblemer.
Så.. øl, slik, cigar og whisky.. BRING IT ON! :D
#23 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#24 filmz-Kadann 19 år siden
Hehe.. jeps. Jeg stammer selv fra Nakskov og mine forældre er lige vendt tilbage til lolland efter at have boet på sjælland i små 20 år, så jeg skulle lige ind og se byen. Samtidig har min onkel en butik i Nakskov, som jeg lige handlede proviant hos. :)
#25 Scherlund 19 år siden
#26 Bates 19 år siden
#27 dyg 19 år siden
#28 elwood 19 år siden
The Oscars 2006 well duh, hehe lad mig som den første sige kanon intro med Jon stewart både selve introen og hans speech.
Genialt at lave intro med alle de tidligere værter og især Billy Crystal og Chris Rock's hilsen til Brokeback mountain hehe.
Og den lille montage med cowboy film gennem tiden genialt 8-)
Og yes Ardman fik deres velfortjente Oscar, som jeg havde håbet på, Cracking Cheese Gromit 8-)
Og nu må jeg tilbage til showet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 filmz-Asta 19 år siden
Admins, hvordan kan det være at man ikke længere kan se hvad man har stemt, i konkurrencen?
#30 filmz-herskegut 19 år siden
men endte med at have 14 rigtige svar i quiz'en.. nok ikke ligefrem nok til en god placering :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.