#10 I det preview jeg har set så det bare meget mennesketomt ud, især når man kørte rundt, gamespot havde en version de demostrerede. Men jeg skal da tjekke det ud dog er det ikke for ud bestilt, som jeg har gjort med Oblivion 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 ja men problemet så vidt jeg har forstået det er at miljøet virker dødt, lige med undtagelse af de steder, hvor man skal udføre missioner eller afpresse folk, men lad os nu se måske EA kan overraske mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige prøvet at forklare mine kvindelige medarbejdere hvad rollespil er. De har aldrig hørt om det, og mistede hurtigt interessen da jeg fortalte om drager osv.. :D
Jeg skal nemlig spille D&D i morgen, for første gang i mange år. Det bliver fedt at se om min fantasi satdig duer, eller jeg er blevet for "voksen"... Håber jeg stadig kan være en god og højtråbende gamemaster. (Jeg er typen der svinger med armene)
Nå, det er ved at være tid til at smutte fra kontoret. Skal nemlig hjem til mors gryder, og se om den gamle ikke vil dele en flaske rødvin... Det tror jeg så NOK han vil!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, så nu skal jeg spise dürmum og se ldit tv. Jeg har været tre forskellige steder for at finde Kig Ind (med Finding Neverland - skammeligt jeg ikke opdagede det tilbud selv), men det er åbenbart efterspurgt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er midt i en ret spøjs samtale på irc, mens jeg undrer mig over reklamen for eye lash extensions her på filmz. Hvor stor er målgruppen for det herinde, 3?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
For at opsummere kan jeg fortælle at kss og daedalos/fischer har gang i en spændende samtale om fascinerende emner som analsex og masturbation - De har garanteret set sex-skolen med Joan Ørting i aften. Vi andre prøver bare på at holde os udenfor.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 filmz-lbw 19 år siden
#12 cyberzed 19 år siden
#13 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 Bates 19 år siden
#15 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 davenport 19 år siden
Jeg skal nemlig spille D&D i morgen, for første gang i mange år. Det bliver fedt at se om min fantasi satdig duer, eller jeg er blevet for "voksen"... Håber jeg stadig kan være en god og højtråbende gamemaster. (Jeg er typen der svinger med armene)
Nå, det er ved at være tid til at smutte fra kontoret. Skal nemlig hjem til mors gryder, og se om den gamle ikke vil dele en flaske rødvin... Det tror jeg så NOK han vil!!
#17 dvjik 19 år siden
#18 lagoni 19 år siden
#19 lagoni 19 år siden
#20 dyg 19 år siden
For at opsummere kan jeg fortælle at kss og daedalos/fischer har gang i en spændende samtale om fascinerende emner som analsex og masturbation - De har garanteret set sex-skolen med Joan Ørting i aften. Vi andre prøver bare på at holde os udenfor.