Der er World Baseball Classic finale (= VM finale i baseball) mellem Cuba og Japan. Japan har spillet rigtig godt, men nu er Cuba på vej tilbage.
Derudover har jeg siddet og lavet en opgave om digital komprimering, der skal afleveres senere på dagen. Endeligt færdig, nu kan jeg fokusere på den eksamen jeg har på torsdag. Hvor jeg savner ingeniør-praktikken! (lagoni og Scherlund shh, i må ikke drille mig, at jeg drillede jer for et halvt år siden giver ikke jer ret til at gøre det samme ved mig)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#136 Hvordan har amerikanerne med ikke at være i den finale? De har det jo med at kalde alle nationale ligaer (NFL, NHL, NBA m.fl.) for "World Series" og "World Championship" osv. uden at skænke andre lande en tanke...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
I MLB hedder det også World Series, hvilket også er helt fair, da der er flere spillere fra næsten samtlige lande der spiller i MLB. Det er uden tvivl den bedste liga i verden, skarpt efterfulgt af den japanske. Så hvis man kun kigger på klub-hold, så har USA de bedste i næsten alle de sportsgrene.
Jeg tror da ikke amerikanerne havde det alt for godt med det, men det var næsten en større overraskelse at det ikke blev Puerto Rico, Korea eller Den Dominikanske Republic, der løb af med sejren. De har enormt mange verdensstjerner, hvorimod et hold som Cuba består af amatører (pga forbud mod professionel sport i landet).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det første jeg fik smidt i hovedet da jeg mødte i dag var: "Du er syg i hovedet, mand!" - Jeg havde lånt en kollega Quest For Fire, og hun synes jeg var direkte underlig, at have sådan en film. (hæhæ - hun prøvede at putte undertekster på...) Men hun har ikke været begejstret for de sidste film hun har haft lånt... Confessions o.a.d Mind, Brazil, Requiem og Open Water.
Men jeg har lovet hende at tage Pretty Woman med... ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#131 chronaden 19 år siden
#132 cyberzed 19 år siden
#133 DarkLight 19 år siden
#134 cyberzed 19 år siden
#135 wiseguy 19 år siden
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=3404...
Kunne måske gå hen og blive en ny trend f.eks. blandt de autonome, hvis brostenene skulle slippe op ;)
#136 dyg 19 år siden
Der er World Baseball Classic finale (= VM finale i baseball) mellem Cuba og Japan. Japan har spillet rigtig godt, men nu er Cuba på vej tilbage.
Derudover har jeg siddet og lavet en opgave om digital komprimering, der skal afleveres senere på dagen. Endeligt færdig, nu kan jeg fokusere på den eksamen jeg har på torsdag. Hvor jeg savner ingeniør-praktikken! (lagoni og Scherlund shh, i må ikke drille mig, at jeg drillede jer for et halvt år siden giver ikke jer ret til at gøre det samme ved mig)
#137 filmz-lbw 19 år siden
#138 dyg 19 år siden
Jeg tror da ikke amerikanerne havde det alt for godt med det, men det var næsten en større overraskelse at det ikke blev Puerto Rico, Korea eller Den Dominikanske Republic, der løb af med sejren. De har enormt mange verdensstjerner, hvorimod et hold som Cuba består af amatører (pga forbud mod professionel sport i landet).
#139 davenport 19 år siden
"Du er syg i hovedet, mand!"
- Jeg havde lånt en kollega Quest For Fire, og hun synes jeg var direkte underlig, at have sådan en film. (hæhæ - hun prøvede at putte undertekster på...)
Men hun har ikke været begejstret for de sidste film hun har haft lånt... Confessions o.a.d Mind, Brazil, Requiem og Open Water.
Men jeg har lovet hende at tage Pretty Woman med... ;D
#140 dyg 19 år siden