Lytter lige til Jeff Healey, som jeg skal se Live i næste måned...eller på fyn i juni, hvis jeg ikke ombestemmer mig...og ser King Diamond i næste og Healey i juni. Vil dog helst se Healey indendøre... da det vel er der, man får mest ud af koncerten.
Skulle nogen være i tvivl, om hvem han er, spillede han med i Road House og er en blind bluesguitarist.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jubii! Har lige købt en hvidguldsring på Trendsales, med 2 diamanter og en Tanzanit, til kun 450 kr. :D ....og et par sandaler til 150 kr, og har lige fået tilbagemelding om at jeg var højestbydende på en jakke -150 kr. :D I know...it's a chick-thing ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
For at få min arbejdsindsats til at passe til timelønnen sidder jeg og bladrer lidt i tillægget til det nye nr. af M! ”Forsidejagten 2006”. Danmark er sku’ da et dejligt land :)
Vi kan nok ikke lokke admins. til at lave en intern Filmz-poll over tøserne i tillægget, så vi kan jo evt. ta’ den i denne tråd.
Jeg er ikke helt klar med en endelig vurdering :) Regner med at kalde en 4-5 stykker til samtale, inden jeg afgiver min stemme. Dog har jeg et rigtig godt førstehåndsindtryk af nr. 9
#181 filmz-sparrowed 19 år siden
Vil dog helst se Healey indendøre...
da det vel er der, man får mest ud af koncerten.
Skulle nogen være i tvivl, om hvem han er, spillede han med i Road House og er en blind bluesguitarist.
#182 filmz-Asta 19 år siden
I know...it's a chick-thing ;)
#183 elwood 19 år siden
Det en god side til at opdage nyt musik man kan li.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 filmz-sparrowed 19 år siden
#185 wiseguy 19 år siden
Vi kan nok ikke lokke admins. til at lave en intern Filmz-poll over tøserne i tillægget, så vi kan jo evt. ta’ den i denne tråd.
Jeg er ikke helt klar med en endelig vurdering :) Regner med at kalde en 4-5 stykker til samtale, inden jeg afgiver min stemme. Dog har jeg et rigtig godt førstehåndsindtryk af nr. 9
Link til "Forsidejagten" på nettet
http://m.jubii.dk/ShowForsidejagt.aspx
#186 davenport 19 år siden
#187 filmz-sparrowed 19 år siden
#188 elwood 19 år siden
Ahh så må vi se om jeg kommer til at sove xtra godt i aften 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#189 filmz-lbw 19 år siden
Min stemmer ryger til nr. 20.
#190 filmz-Kadann 19 år siden
Det ser jo ud til at være den sædvanlige samling af medieliderlige tøser, som altid dukker op i diverse blade og party-hjemmesider. :)