Yep og en overraskelse med Best Picture mon man sige, den må jeg jo så nok heller ha tjekket ud.
Jon Stewart skal ha stor ros han var virkelig go, hans jokes og timing var hel i top, måske lige bortset fra hans kommentar til Film noir genren efter montagen hehe. men de små kampagner undervejs f.eks. Acting beatifully og alle de andre var hel i top, og det minedede ret meget om the dayli show, måske ikke så overraskene.
Jeg var rigtig glad for at Ardman vandt for best animated feature, og deres Butterfly var en sjovt indslag.
Nu får jeg jo bare endnu mere lyst til at se Capote når jeg får muligheden.
Lige en ting hvad var det lige der skete under takketalen til March Of the Penguin blev Morgan freeman takket eller hvad, man skiftede over til ham på et tidspunkt med spotlight og det hele, og han så hel forvirret ud?
Btw glimeren redning af Jennifer Garners uheld med kjolen "I do my own Stunts"
Så alt i alt var jeg godt tilfreds, Billy Crystal er stadig min ynglings vært, men Jon Stewart kan de sagtens bruge en anden gang.
I introen til Showet hvem var det så Jon Stewart lå i sengen med første gang, det nåede jeg ikke at opfatte.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige set Navy NCIS kommer på DVD... guffe guf.... fantastisk serie....
by the way, Jon Stewart var en kanon oscar vært.. den bedste i byere tid.. den bedste faktisk siden Jonny Carsson.. fik da et par flashbacks i hans timing og humor må jeg indrømme
Slapper lige af med en ½liters Becks inden jeg skal igang med god mad. Blev lige inspireret af Kirk i GodmorgenDK og laver bankekød med brun sovs og kartoffelmos. - Brun champinonsovs, vel at mærke, med fløde i !
Og jeg skrællede kartoflerne da jeg kom hjem, så det hele er bare klar til at gå igang med..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 elwood 19 år siden
Jon Stewart skal ha stor ros han var virkelig go, hans jokes og timing var hel i top, måske lige bortset fra hans kommentar til Film noir genren efter montagen hehe. men de små kampagner undervejs f.eks. Acting beatifully og alle de andre var hel i top, og det minedede ret meget om the dayli show, måske ikke så overraskene.
Jeg var rigtig glad for at Ardman vandt for best animated feature, og deres Butterfly var en sjovt indslag.
Nu får jeg jo bare endnu mere lyst til at se Capote når jeg får muligheden.
Lige en ting hvad var det lige der skete under takketalen til March Of the Penguin blev Morgan freeman takket eller hvad, man skiftede over til ham på et tidspunkt med spotlight og det hele, og han så hel forvirret ud?
Btw glimeren redning af Jennifer Garners uheld med kjolen "I do my own Stunts"
Så alt i alt var jeg godt tilfreds, Billy Crystal er stadig min ynglings vært, men Jon Stewart kan de sagtens bruge en anden gang.
I introen til Showet hvem var det så Jon Stewart lå i sengen med første gang, det nåede jeg ikke at opfatte.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 filmz-Kadann 19 år siden
Halle Berry, mener jeg det var.
#33 Martindan 19 år siden
by the way, Jon Stewart var en kanon oscar vært.. den bedste i byere tid.. den bedste faktisk siden Jonny Carsson.. fik da et par flashbacks i hans timing og humor må jeg indrømme
#34 chronaden 19 år siden
#35 bobber 19 år siden
The Good life.
#36 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#38 davenport 19 år siden
#39 Martindan 19 år siden
er på vej ud af døren til en aftale...
#40 davenport 19 år siden
Blev lige inspireret af Kirk i GodmorgenDK og laver bankekød med brun sovs og kartoffelmos. - Brun champinonsovs, vel at mærke, med fløde i !
Og jeg skrællede kartoflerne da jeg kom hjem, så det hele er bare klar til at gå igang med..