Jeg er lige kommet hjem med mine forældres nye dvd-afspiller og glæder mig over at ingen har opdaget at mine nøgler har siddet i min cykel hele dagen, som stod ved stationen mens jeg var på job.
På job. Ville hellere være et varmt sted, hvor der skete noget spændende.
Jeg havde ellers en spooky drøm i nat. Noget med et gammelt hus, hvor jeg skulle være med til at opleve et spøgelse. Man kunne ikke se det, men man vidste det var en gammel dame. Der var et bestemt sted, hvor hun gik gennem væggen hver aften, og man kunne mærke kulden fra hende, når hun passerede, men vi missede det, så vi løb ud til en dør. Der kom hun så igennem med sin afdøde mand, og en flok flagermus. Det var sådan noget med, at dørene klaskede op mod væggen, og vi blev revet omkuld. Det var meget uhyggeligt.
Jeg drømmer de særeste ting..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er på job i øjeblikket og der er kun 13 arbejdsdage tilbage hos TDC, så motivationen er jævnt dalende.. i det mindste kan jeg da stadig komme ud af sengen om morgenen. :)
#55 Mine sidste uger i reklamebureauet var også meget træge, men det hang også sammen med at vi ikke havde en skid at lave, hvilket så også var grunden til at jeg fik billetten.
Har du fundet noget nyt?
Selv sidder jeg og er ved at designe et nyt modul til vores energi-styringssystem, og drømmer mig tilbage til Sverige. Damn hvor jeg savner det, både de friske luft og arbejdet med alle hundene.
Nej, ikke endnu. Jeg overvejer dog at hoppe på en eller anden form for uddannelse, måske noget håndværksmæssigt, så jeg kan komme væk fra at sidde foran computeren hele dagen. Det er dog noget jeg skal undersøge til bunds, før jeg tager en beslutning om noget som helst.. men hvis alt går galt, så er der jo altid vikararbejde. :)
Lyt nu til ekstremisterne...bedste sikkerhed er ingen sex :D nej pjat til side, håber du klarer frisag. Det er ikke verdens bedste oplevelse at være til læge med.
#51 filmz-Kadann 19 år siden
#52 filmz-sanjo 19 år siden
#53 DarkLight 19 år siden
#54 davenport 19 år siden
Jeg havde ellers en spooky drøm i nat. Noget med et gammelt hus, hvor jeg skulle være med til at opleve et spøgelse. Man kunne ikke se det, men man vidste det var en gammel dame.
Der var et bestemt sted, hvor hun gik gennem væggen hver aften, og man kunne mærke kulden fra hende, når hun passerede, men vi missede det, så vi løb ud til en dør.
Der kom hun så igennem med sin afdøde mand, og en flok flagermus. Det var sådan noget med, at dørene klaskede op mod væggen, og vi blev revet omkuld.
Det var meget uhyggeligt.
Jeg drømmer de særeste ting..
#55 filmz-Kadann 19 år siden
#56 cyberzed 19 år siden
Har du fundet noget nyt?
Selv sidder jeg og er ved at designe et nyt modul til vores energi-styringssystem, og drømmer mig tilbage til Sverige. Damn hvor jeg savner det, både de friske luft og arbejdet med alle hundene.
#57 filmz-Kadann 19 år siden
Nej, ikke endnu. Jeg overvejer dog at hoppe på en eller anden form for uddannelse, måske noget håndværksmæssigt, så jeg kan komme væk fra at sidde foran computeren hele dagen. Det er dog noget jeg skal undersøge til bunds, før jeg tager en beslutning om noget som helst.. men hvis alt går galt, så er der jo altid vikararbejde. :)
#58 Martindan 19 år siden
#59 davenport 19 år siden
Var det lige en idé du fik, eller har du mistanke om noget?
- Meget sjov signatur du har i den forbindelse iøvrigt :D
#60 cyberzed 19 år siden