Er ved at lave plankesteaks. God mad, øl og CL i tossekassen. Livet er godt :) Nu manglers der bare en sød pige der kommer med de kolde øl og som ikke stiller dumme spørgsmål under kampen.
Er omsider kommet hjem....og har fået at vide at jeg skal være alene med ungerne i de næste 3 dage....gyyyys....der bliver sikkert vildt meget tøsefnider og draaama...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#66 Det er vist noget med at 'de kloge' har fundet ud af, at mænd kan nøjes med at levere en prøve i en kop.....medens kvinder stadig skal udsættes for vatpind-tortur...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Tortur? I må da være vant til at få noget i den størrelse derop :) Anyways;
Efter en syg weekend i Århus(Håber ikke der var nogen på Sherlock Holmes Lørdag aften), sidder jeg og glæder mig over at min uge er reddet pga. - Wolf Creek - Kiss Kiss Bang Bang
Lige er dumpet ind.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg sidder og har voldsomt ondt af mig selv, fordi jeg var ude og spille hockey i går og er helt ødelagt i kroppen i dag.. Jeg har stadig ikke helt forstået at folk påstår at det der motion skulle være godt. ;)
sejt.... klarede frisag ang. min sexsygdom ting..... skal nu blot aflevere en urin prøve for sikkerhedsskyld. men min læge kunne næsten garantere jeg var clean and healthy...
#61 Scherlund 19 år siden
#62 filmz-Asta 19 år siden
#63 DarkLight 19 år siden
#64 filmz-Asta 19 år siden
#65 DarkLight 19 år siden
#66 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#67 filmz-Asta 19 år siden
#68 DarkLight 19 år siden
Anyways;
Efter en syg weekend i Århus(Håber ikke der var nogen på Sherlock Holmes Lørdag aften), sidder jeg og glæder mig over at min uge er reddet pga.
- Wolf Creek
- Kiss Kiss Bang Bang
Lige er dumpet ind.
#69 filmz-Kadann 19 år siden
#70 Martindan 19 år siden