Sidder og har medlidenhed med mig selv. Er syg i maven, og jeg mistænker laksen i går for ikke at have været ordentligt opvarmet. Det skal siges at det ikke var mig selv der tilberedte den.
Oh well...Så længe jeg ikke skal have vatpinde stukket op i stritten.
Burde se en film i aften, men kan ikke bestemme mig for hvilken film det skal være.
Var ude og se AGF spille i lørdags.. ja det var den dag det var sygelig koldt!! lavede jo vanen tro, pubcrawl hele vejen fra midtbyen, og op til Atletion.. hvor jeg frøs min røv i laser, til et ikke fortjent slutresultat!!!
Det har så nu resulteret i at jeg har været lortesyg siden i mandags, og i denne uge har jeg 4 afsluttende prøver!!! just my frecking luck!!
off topic, Rart at have et sted at få sine frustrationer ud :)
På den anden side har jeg tydet til ulovligheder :s jeg havde fået anbefalet en serie der hedder "How i met your mother" Sjoveste jeg har set i et godt stykke tid :) Dog ikke ude på dvd endnu, men det er noget der skal købes når det er :)
Se det før din nabo! ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#71 Bates 19 år siden
#72 davenport 19 år siden
#73 Martindan 19 år siden
#72 - skuffer aldrig mine fans :D
#74 filmz-Asta 19 år siden
#75 Bates 19 år siden
#76 filmz-sanjo 19 år siden
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=3398...
#77 bobber 19 år siden
Oh well...Så længe jeg ikke skal have vatpinde stukket op i stritten.
Burde se en film i aften, men kan ikke bestemme mig for hvilken film det skal være.
#78 filmz-herskegut 19 år siden
Det har så nu resulteret i at jeg har været lortesyg siden i mandags, og i denne uge har jeg 4 afsluttende prøver!!! just my frecking luck!!
off topic,
Rart at have et sted at få sine frustrationer ud :)
På den anden side har jeg tydet til ulovligheder :s jeg havde fået anbefalet en serie der hedder "How i met your mother" Sjoveste jeg har set i et godt stykke tid :) Dog ikke ude på dvd endnu, men det er noget der skal købes når det er :)
Se det før din nabo! ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#79 wiseguy 19 år siden
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.sasp?TemplateID=...
Gad vide, hvad det går ud på???
#80 filmz-Kadann 19 år siden
Nej, jeg har også undret mig.. ikke at jeg aner hvad den går ud på heller.