Gravatar

#11 filmz-vassago 21 år siden

Haha, ja Anders. Min kæreste har gået i klasse med ham, og hans kæreste (som hun også har gået i klasse med), er hendes roomie :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Gået igang med at se "At leve" aka "Huozhe" af Yimou Zhang manden bag værker som fx "Hero". En film som følger en kinesisk familie gennem den historiske udvikling i Kina fra 1940'erne og frem til 1980'erne - en meget smuk og velspillet film.

Til filmen har jeg åbnet endnu en god flaske vin, så det skal nok blive en god movienat :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 davenport 21 år siden

#12 det skal fanme til. Det er sku rart at koble af med noget vin!

Vassago: Nej, hvor morsomt. Kolding er nogle gange en lille by. :) Hvis du er i byen en dag, så send lige en besked, så kunne vi da lige få en af de kolde.
Har du hørt Anders og drengenes musik? Det er ret fedt. De er alle gamle venner, så det er ret fedt at de har fået lavet deres CDér. Process.dk, så vidt jeg husker.
Jeg spillede med Anders for nogle år tilbage, og vi fik lavet en rimelig heavy udgave af Bag Duggede Ruder med TV2.
Han har sku humor!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 filmz-vassago 21 år siden

Jep, sjov og flink fyr - der virkelig burde brygge mere øl :) Jeg er helt klart med på en øl, måske vi er heldige at få en af hans, ved at de snart får noget dernede igen - men det er desværre sikkert hurtigt væk.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 davenport 21 år siden

Ja, jeg gjorde ihf mit til at få den sidste batch drukket. Det var sku noget godt øl.
Jeg synes det er fedt at en kemistuderende bruger sine skills på at fremstille bryg. Alt respekt til det! ;)
Gravatar

#16 filmz-sanjo 21 år siden

Pudsigt æder også dem lige nu. Dog synes jeg at de er meget gode :).

#3 Ja, hvad sker der for TVDK, de plejer da altid at have reklamer. Godt at gense den film igen.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#17 filmz-Asta 21 år siden

Jeg har haft en veninde på besøg til noget spisning, og derefter i bio og se Lemoni Snicket's A Series Of Unfortunate Events. Nu sidder jeg så af en eller anden årsag og ser Virkelighedens C.S.I......jeg burde gå i seng....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#18 davenport 21 år siden

Ja, det burde man, men filmz dk trækker..

Find en god moviz, jeg er lige på slutningen af T2. DTS hjælper mig altid..
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Holder lige en pause med det kinesiske for at hente lidt til maven og skulle da lige ind og se hvordan det gik i denne tråd.

Egentlig lidt sjovt at et sted som filmz.dk næsten aldrig sover :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 Kalle Ferm 21 år siden

Har lige haft besøg af en ven. Såmænd bare siddet og snakket om livet. #17, vi snakkede om at vi ville på en dobbeltdate. Vi skulle da lige have vidst at I sad alene også. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: